Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@00:09:50 GMT

راه اندازی هنرستان کشاورزی در فارس

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۰۱۱۲

راه اندازی هنرستان کشاورزی در فارس

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله استاندار فارس گفت: امروزدر دیدار با معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی،گفت: این استان دارای تجربیات طولانی در بخش سنتی کشاورزی و دارای قطب علمی در مراکزی مانند دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز و مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه سیستم وراثت باعث کوچک شدن و قطعه قطعه شدن زمین‌های کشاورزی شده است، بیان کرد: در این وضعیت، کشاورزی با روش‌های سنتی سود اقتصادی نخواهد داشت و در نتیحه فرزندان روستا و جوانان برای کسب درآمد به شهر‌ها مهاجرت می‌کنند که موجب اضمحلال روستا‌ها  می شود زیرا جوانان موتور محرکه توسعه هستند.

او، با اشاره به ظرفیت‌های علمی و پژوهشی استان فارس در بخش کشاورزی، تصریح کرد: در مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی بیش از ۱۰۰ کارشناس و پژوهشگر فعال هستند که با تحقیقات موثری نیز ارائه داده اند.

رحیمی، ادامه داد: با توجه به این که مدیران جهاد کشاورزی فارس دارای سابقه فعالیت پژوهشی هستند، ارتباط بین بخش‌های تحقیقاتی و ترویجی و کشاورزی در این استان به خوبی برقرار شده است.

استاندار فارس، افزود: برای ایجاد تغییرات مثبت در جهاد کشاورزی باید به نیرو‌های جوان که تسهیل کننده، تسریع کننده و دوستدار ایده‌های نو هستند در پست‌های مدیریتی توجه بیشتری شود.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی راه اندازی هنرستان کشاورزی کسب دانش استاندار فارس جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین

بهزاد غیاثوند مدیر کل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد شیرینگ پک شده خریداری و در سردخانه‌های این شرکت ذخیره سازی شده است.

وی افزود: این طرح از اواخر سال ۱۴۰۲ تاکنون در استان آغاز شده است و همچنان  ادامه دارد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: این طرح در راستای اجرای سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی با هدف حمایت از تولید و طبق مجوز‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی و پس از هماهنگی با سازمان جهاد کشاورزی، تشکل‌ها و کشتارگاه‌های صنعتی انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • صادرات سیب لرستان به روسیه، ترکمنستان و حاشیۀ خلیج فارس
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • نصب تله‌های فرمونی جهت پایش آفات در شهرستان بن
  • نصب ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • تأمین آب ۷۵۰۰ هکتار شالیزار محمودآباد از آببندان
  • راه‌اندازی هنرستان‌های جوار صنعتی یکی از برنامه‌های خوزستان
  • مسیر خلق دانش و انتقال آن به عرصه های کشاورزی باید تقویت شود
  • انتقال فناوری به حوزه کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد
  • ۵ هزار سامانه خورشیدی در فارس راه اندازی می شود