Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:28:40 GMT

شاهرودی: AFC اجازه بدهد به مرحله بعد صعود می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۰۵۹۴

شاهرودی: AFC اجازه بدهد به مرحله بعد صعود می‌کنیم

رضا شاهرودی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، در خصوص شکست شب گذشته پرسپولیس مقابل الدحیل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظرم پرسپولیس نمایش خوبی از خودش نشان داد اما کنفدراسیون فوتبال آسیا و داور اجازه ندادند که ما برنده باشیم. همه دیدند که داور چقدر به نفع الدحیل سود زد و در نیمه دوم پنالتی ما را هم نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به نظرم بچه ها دیگر باید بازی با الدحیل را فراموش کنند و فقط به بازی با الشارجه فکر کنند.

وی ادامه داد: الشارجه تیم خوبی است و خط حمله خوبی هم دارد اما شب گذشته به صورت اتفاقی و شانسی ۶ گل به التعاون زد. آنها هرچه زدند گل شد. البته ما پرسپولیس هستیم و شرایط مان با التعاون فرق می کند. فکر می‌کنم که بازیکنان پرسپولیس خیلی حرفه‌ای به این بازی نگاه می کنند و می توانند برنده از زمین خارج شوند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد بازیکنان جدید این تیم اظهار داشت: بازیکنان جدید خوب بودند و اگر به آنها زمان بدهیم می‌توانند با تیم هماهنگ شوند. الان زمان انتقاد از کسی نیست و فقط باید به بازیکنان جدید فرصت داد. البته واقعا بازی کردن در پرسپولیس کار دشواری است و هرکسی نمی‌تواند از این فشار به سلامت عبور کند.

شاهرودی درباره وضعیت سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس گفت: این از بدشانسی پرسپولیس است که آقایی، نادری و انصاری هر سه مصدوم شوند. به نظرم در این شرایط بهتر است که وحید امیری در دفاع چپ بازی کند تا شجاع خلیل زاده، چون امیری چپ پا است و خیلی خوب می تواند آن منطقه را پوشش دهند. شجاع هم بهتر است در همان مرکز دفاعی بازی کند چون آنجا بازیکنی بی‌نظیر است.

وی در خصوص شانس صعود پرسپولیس به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: صد در صد شانس صعود داریم البته اگر AFC و داوران بگذارند راحت به مرحله حذفی صعود می‌کنیم. مطمئن باشید اگر شرایط فوتبالی باشد و در زمین مشخص شود به راحتی الشارجه را شکست می‌دهیم، اما اگر حواشی باشد کارمان سخت می شود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: بچه‌های ما باید حواسشان به داور ها باشد. دیگر همه می دانیم که داور ها بیشتر به سود تیم های عربی سود می‌زنند تا ما. اما من به تمام این بازیکنان اعتقاد دارم و می‌دانم که در بازی با الشارجه شکست مقابل الدحیل را جبران می‌کنند.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا اختصاصی ایرنا رضا شاهرودی وحید امیری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا اختصاصی ایرنا رضا شاهرودی وحید امیری باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا اختصاصی ایرنا رضا شاهرودی وحید امیری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قرقیزستان با نتیجه ۶-۱ به پیروزی رسید تا قاطعانه به مرحله نیمه نهایی برسد.

صفحه رسمی توییتر کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از صعود شاگردان وحید شمسایی به نیمه نهایی تصویری از تیم ملی فوتسال ایران منتشر کرد و نوشت: «ایران به روند حضور خود در نیمه‌نهایی‌های جام ملت‌های آسیا ادامه داد».

در ادامه کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC)، فوتسال ایران را «ثابت‌قدم» خواند.

 

منبع:خبرورزشی 

 

 

دیگر خبرها

  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان 2
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو و ملوان /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو و ملوان /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد