Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: این موضوع که قبل از آموزش، پرورش مهم بوده است، نتیجه‌اش این است که اکنون در هفته دفاع مقدس هستیم، بیش از ۳۶۰۰۰ دانش‌آموز شهید در سطح کشور داریم که در استان این آمار بیش از ۱۰ درصد است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ مجتبی شیروانیان صبح امروز در آیین نواختن زنگ دفاع مقدس با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس گفت: این موضوع که قبل از آموزش، پرورش مهم بوده است، نتیجه‌اش این است که اکنون در هفته دفاع مقدس هستیم، بیش از ۳۶۰۰۰ دانش‌آموز شهید در سطح کشور داریم که در استان این آمار بیش از ۱۰ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی افزود: یکی از مدارس در نجف‌آباد بیش از ۲۵۰ نفر شهید تقدیم کرده و اصفهان در ایثارگری پیشگام بوده است؛ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی در همه موضوعات مرتبط با ایثار و شهادت تکلیف دارد و در بحث‌های فضاسازی و سیاست‌گذاری به مجموعه‌ها خود را موظف می‌داند.

وی با اشاره به حضور مادر شهید خرازی گفت: ایشان با وجود مشکلات، هر جا بحث شهید باشد راه فرزندشان را دنبال و در این راه کمک می‌کنند.

شیروانیان با اشاره به سخنان روز گذشته رهبری به مناسبت ۴۰ سالگی دفاع مقدس بیان کرد: ارتباط تصویری با رهبری در اصفهان نیز انجام شد و بیانات ایشان جمع‌بندی مطالبات گذشته بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز در بحث جبهه مقاومت علاوه بر سرمایه‌گذاری استکبار برای پرورش داعش، اما هم جوانان آن کشورها و جوانان ما که فکر می‌کردیم تحت تأثیر تهاجم فرهنگی و ماهواره‌ها قرار گرفته‌اند؛ همین جوان‌های بصیر فهمیدند باید در این جبهه‌ها حضور پیدا کنند و دینشان را به اهل‌بیت بپردازند.

هفته دفاع مقدس هفته انتقال مفاهیم به نسل جوان است

در ادامه حیدر قاسمی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هویت هر ملتی مرهون باورها و سرزمین است؛ امروز مناسبت چهلمین سالروز دفاع مقدس و  شروع سال تحصیلی را گرامی می‌داریم و  به نسل جوانی که آن شرایط را ندیده است انتقال می‌دهیم.

معاون امنیتی سیاسی استانداری اصفهان توأم شدن این دو مناسبت را  معنادار دانست و خاطرنشان کرد: جوانان ما نیز در اوج جنگ تلاش آموزشی خود را داشتند و دانش‌آموزانی بودند که به رزمندگان در جبهه‌ها روحیه می‌دادند.

وی در خصوص مؤلفه‌های انقلاب توضیح داد: ما وقتی از دفاع و انقلاب صحبت می‌کنیم  به ارزش‌های دفاع و انقلاب می‌پردازیم، مؤلفه‌ها مهم است و امروز باید مجری و حافظ آن عناصر از جمله ایثار، گذشت، فداکاری، انسجام و وحدت باشیم  و در تداوم این راه بکوشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان دفاع مقدس مدارس کرونا حفظ آثار و نشر ارزش های انقلاب اسلامی هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش دادن به کارگران حمایت از آنهاست

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با جامعه کارگری نکاتی را مطرح کردند که در راستای تحقق شعار است، زیرا در صورتی که بخواهیم جهش تولید با مشارکت مردم محقق شود باید تمامی حرکت‌ها و تلاش‌ها بر این مولفه‌ها متمرکز شود.

وی ادامه داد: در این راستا رهبر معظم انقلاب فرمودند نقش اصلی در تولید را کارگران ایفا می‌کنند و ضرورت دارد کارگران نسبت ارزش کاری خود توجه داشته باشند، اکنون با توجه به شرایط تحریمی لازم است ارزش دادن به کارگران درواقع حمایت از این قشر است.

امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: کارگران نیازمند دانش تخصصی هستند، در این راستا توانایی کارگران وابسته به دانایی است، همان‌طوری که در قرآن آمده است علم موجب توانایی خواهد شد، در این راستا امروز ضرورت دارد از دانش‌بنیان‌ها و دانشگاه‌های مهندسی حمایت شود، همچنین استفاده از جوانان متدین و همچنین حمایت از ابتکارات و مخترعین، گروه‌های جهادی باید در دستور کار مسئولین قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امروز ضرورت دارد آموزش و پرورش نسبت به رعایت حجاب برتر در بین دانش آموزان دختر تشویق کند، افزود: باید توجه داشت که پیش از دین اسلام بانوان ایرانی حجاب کامل داشتند و از این‌رو این هویت ایرانی است که زمینه هویت اسلامی شده است.

آیت‌الله مهدوی تاکید کرد: همان‌طوری که رهبری فرمودند رعایت حجاب حکم شرعی، قانونی و موضوعی سیاسی است، در این راستا قانون کشور برای همه الزام‌آور است همچنین در حکم شرعی و عقلانیت حجاب تردید وجود ندارد.

وی با اشاره به اجرای طرح نور توسط نیروی انتظامی تصریح کرد: سال گذشته در خردادماه در تریبون نماز جمعه تاکید کردم انتظار داریم مسئولان استان اصفهان با پشتیبانی مردم، فکری برای این مسئله کنند، قطعاً اگر همه دستگاه‌های مسئول وظایف خود را در خصوص حجاب انجام دهند بلافاصله شاهد آثار مطلوب آن در جامعه خواهیم بود.

امام‌جمعه موقت اصفهان ادامه داد: حدود ۷ ماه است که رژیم صهیونیستی بیش از ۳۵۰۰۰ نفر در غزه را به شهادت رسانده است، متأسفانه برخی مدعیان امروز این جنایت رژیم‌صهیونیستی را حمایت می‌کند، یکی از برکات طوفان الاقصی و وعده صادق این است که امروز دانشگاه‌های اروپایی و آمریکایی به محل اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی شده است، این‌ها خسارات جبران ناپذیری رژیم صهیونیستی است که رهبر انقلاب چند ماه پیش فرمودند خسارات عملیاتی طوفان الاقصی قابل جبران برای رژیم غاصب نیست.

کد خبر 6089076

دیگر خبرها

  • ارزش دادن به کارگران حمایت از آنهاست
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت