Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: الاهلی را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و با احترام به آنها، فردا محکوم به پیروزی هستیم.

خبرگزاری میزان - مجید نامجومطلق، سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل الاهلی عربستان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*راننده مسیر را بلد نبود و ما یک ساعت دیر به نشست خبری رسیدیم که من از این موضوع بسیار عصبانی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*فردا بازی سرنوشت‌سازی داریم و فقط دنبال کسب امتیاز هستیم.

*الاهلی را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و با احترام به آنها، فردا محکوم به پیروزی هستیم.

بیشتر بخوانید: کاپیتان استقلال دیدار با الاهلی را از دست داد؟

ادامه دارد...

برچسب ها: مجید نامجومطلق استقلال لیگ قهرمانان آسیا الاهلی عربستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال مجید نامجومطلق استقلال لیگ قهرمانان آسیا الاهلی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس فردا در دربی شمال لندن باید از آرسنال میزبانی کند.

آرسنال به تازگی با نتیجه 5-0 چلسی را شکست داده و در مقابل آخرین بازی تاتنهام به دو هفته پیش برمی‌گردد که با نتیجه 4-0 مقابل نیوکسل شکست خوردند.

سون هیونگ مین، کاپیتان تاتنهام، به دیدار با آرسنال به عنوان یک محک جدی و خوب برای  تیم تحت هدایت آنگه پوستکوگلو نگاه می‌کند.

سون هیونگ مین در گفتگو با استاندارد درمورد بازی فردا مقابل آرسنال گفت:"ما می‌توانیم خودمان را مقابل یکی از بزرگترین تیم‌های اروپا و لیگ برتر محک بزنیم؛ بلکه در جهان."

وضعیت تیم؟

هنوز کمی بی تجربه هستیم چون در حال ساختن یک تیم جوان هستیم‌. برخی از آن‌ها اولین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند. فکر می‌کنم نحوه بازی ما بسیار مهم است: باید به سبک بازی خود پایبند باشیم و کاری که همیشه انجام می‌دهیم را در این بازی به نمایش بگذاریم.

آرسنال؟

به نظرم این بازی برای ما آزمایش بسیار خوبی است. مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان بازی می‌کنیم و بنابراین برای ما عالی خواهد بود. شما می‌خواهید همیشه رقابت خوبی داشته باشید و با بهترین تیم‌های جهان روبرو شوید.

دیگر خبرها

  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏