Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا پیامی مبنی بر دریافت نشدن چند ماه حقوق کارکنان شرکتی و پیمانکاری بیمارستان‌های اهواز در استان خوزستان ارسال شده است. جمعی از کارکنان شرکتی و پیمانکاری بیمارستان‌های گلستان، امام خمینی، رازی و بقایی ۲ اهواز در پیامی گفته‌اند در شرایط سخت بیماری کرونا که مردم خود را مدیون کادر درمان می‌دانند، در اهواز هیچ مسئولی به فکر کادر شرکتی و پیمانکاری درمان و پشتیبانی بیمارستان‌ها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام همچنین ذکر شده که ۳ ماه است با کارکنان شرکتی و پیمانکاری بیمارستان‌های اهواز قرارداد منعقد نشده و وعده پرداخت حقوق را هر هفته به تعویق افتاده است و وقتی آنها به این مساله معترض می‌شوند، مسئولان به اعتراض کارکنان بی‌اعتنایی می‌کنند. بنابراین این کارکنان که بر اساس متن ارسالی «در ۲ شیفت یا پس از اتمام شیفت اقدام به مسافرکشی کرده و شغل دوم دارند» از «ترس اخراج» مجبور به سکوت هستند.

فرهاد ابول‌نژادیان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز با تکذیب پرداخت نشدن چند ماه حقوق کارکنان شرکتی و پیمانکاری بیمارستان‌های اهواز گفت: حقوق ماه پیش این کارکنان هم پرداخت شده و ماجرا آنطور که گفته شده، نیست. پرداخت کارانه برخی افراد عقب افتاده اما درباره حقوق‌ها چنین نیست و هر شخصی ادعای ادا نشدن حقوق دارد، باید خود را معرفی کند تا فیش‌های واریزی او را منتشر کنیم.

کد خبر 551290 برچسب‌ها اعتراض - تجمع - تحصن استان خوزستان بیماری - بیمارستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اعتراض تجمع تحصن استان خوزستان بیماری بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۱۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار
شد.

در این جلسه دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی ویژه کارکنان و اعضای هیأت علمی داخل کشور و واحدهای برون مرکزی پرداخت که پس از بحث و تبادل نظر اعضا به تصویب رسید.

همچنین دستورالعمل بازنشستگی کارکنان و اعضای هیأت علمی و نظام نامه تحول اداری و رتبه بندی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی اعضا کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسید.

در این جلسه علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی نویدادهم دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا حضور داشتند.

کد خبر 6097508

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • گفت و شنود/ عین حقیقته!
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • دلیل اعتراض طلافروشان به پرداخت مالیات/ طلافروشان عامل تورم اند؟
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت