Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-01@02:39:39 GMT

سرایدار خیانتکار به خانه ساکنان دستبرد می‌زد!

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۱۱۷۵

سرایدار خیانتکار به خانه ساکنان دستبرد می‌زد!

سرایدار خیانتکار که در نبود ساکنان ساختمان اموال باارزش آن‌ها را در فضای مجازی به فروش می‌رساند، بازداشت شد.

به گزارش شریان نیوز،سرهنگ سید‌علی شریفی، رئیس پایگاه یکم پلیس‌آگاهی تهران توضیح داد: ۱۱‌شهریور ماه مردی با مرکز فوریت‌های پلیس‌۱۱۰ تماس گرفت و گزارش یک سرقت را اعلام کرد.

 
لحظاتی بعد که تیمی از مأموران کلانتری‌۱۲۳ نیاوران در محل حاضر شدند، شاکی ماجرای سرقت را شرح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
او گفت: مدتی قبل پدر و مادرم راهی سفر اروپا شدند و من به خانه‌شان سرکشی می‌کردم. امروز که به خانه‌شان آمدم دیدم که وضع خانه به هم ریخته و سه تخته فرش که در مجموع ۴۵۰‌میلیون تومان ارزش داشت، سرقت شده است. شاکی گفت که به سرایدار ساختمان مظنون است که مأموران وی را بازداشت کردند. بعد از مطرح شدن شکایت پرونده به همراه سرایدار بازداشت شده برای بررسی به پایگاه یکم پلیس‌آگاهی تهران فرستاده شد.
مرد سرایدار که سیروس نام داشت وقتی مورد تحقیق فنی قرار گرفت به سرقت اعتراف کرد. او گفت: من از وقتی که به عنوان سرایدار ساختمان استخدام شدم به خانه بسیاری از ساکنان می‌رفتم و کار‌های نظافت را هم انجام می‌دادم.
در جریان همین رفت و آمد موفق شدم رمز ورود آپارتمان‌ها را به خاطر بسپارم. متهم گفت: هنگام نظافت‌خانه پدر شاکی متوجه سه‌تخته فرش گرانقیمت شدم و زمانی که صاحبخانه و همسرش راهی سفر خارج شدند، از فرش‌ها عکس گرفتم و آن را در سایت مجازی آگهی کردم. بعد هم مردی تماس گرفت و درخواست خرید داد و من هم فرش را به قیمت ۲۰‌میلیون تومان به آن مرد که مرتضی نام داشت فروختم.
متهم همچنین به پنج سرقت مشابه از دیگر ساکنان ساختمان اعتراف کرد و گفت: وقتی که اطمینان پیدا می‌کردم که ساکنان در خانه نیستند اموال گران بهایشان را سرقت می‌کردم تا اینکه سرانجام دستم رو شد و گرفتار پلیس شدم.
سرهنگ سید علی شریفی، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران گفت: تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهم در جریان است.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار یحیی الهی اظهارداشت: در پی وقوع سرقت احشام در استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت که با بررسی‌های میدانی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی سه باند سرقت و کشف ۶۷ راس دام در استان شدند.

وی با بیان اینکه سارقان در تحقیقات پلیسی به ۲۶ فقره سرقت احشام اعتراف کردند، گفت: در این رابطه شش دستگاه خودرو توقیف و ۵۱ راس دام کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی لرستان، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • این خانه یک سرایدار است، همین قدر زیبا! (+تصاویر)
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس