Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت عملیات «کمان» و رونمایی از مستند «نبردهای فانتوم» در پایگاه شهید نوژه اظهار کرد: در جایگاه و مکانی قرار گرفتیم که مایه عزت و شرف مردم ماست؛ پایگاهی که در عرصه‌های مختلف هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن مایه افتخار و مباهات مردم ما بوده و هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه قطعا افتخارات پایگاه شهید نوژه را فراموش نخواهیم کرد و نسل‌های بعد نیز آن را فراموش نمی‌کنند گفت: عملیات «اچ ۳» افتخار بی‌نظیری است که سالها نظامیان تراز اول و تحلیلگران برجسته باید برای آن قلم‌فرسایی کنند.

مدیرکل حوزه سیاسی و امنیتی استانداری همدان عنوان کرد: کتابی که امیر خدایی؛ فرمانده پایگاه شهید نوژه تقدیم ما کرده‌اند را با چه اشتیاقی خوانده‌ام، سطر سطر این کتاب گویای ایثار، شجاعت و دل سپردن به اهداف این سرزمین است.

وی گفت: هرگز سابقه تاریخ عملیات کمان ۹۹ به عنوان عملیات هوایی گسترده نیروهای مسلح ایران علیه عراق فراموش نخواهد شد که این موضوع باعث افتخار و مباهات برای همه و نسل‌های آینده خواهد بود.

وی بیان کرد: امروز در جمع پیشکسوتان و سربازان قدیمی و بزرگی قرار گرفته‌ایم که به تعبیر بنده باید نام آنها را افتخارات و سرمایه‌های تمام‌نشدنی این سرزمین گذاشت.

محمدی گفت: از تهیه‌کننده مستند «نبردهای فانتوم» تقاضا دارم تمام زوایای پیدا و پنهان افتخارات این پایگاه که جزو سرمایه‌های عظیم ایران در استان همدان است را به تصویر بکشند که ما نیز در این راستا از هیچ کوشش و حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

وی با تقدیم سلام استاندار همدان به دلاورمردان پایگاه نوژه اظهار کرد: سرکشی چند روز پیش ایشان از این مکان، گویای این مطلب و حساسیت خاص وی به پایگاه شهید نوژه است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدعلی محمدی پایگاه شهید نوژه مستند نبردهای فانتوم پایگاه شهید نوژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولیفقیه در سپاه انصار استان همدان، گفت: مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محسن همدانی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی، اظهار داشت: اگر اخبار اقدامات و فعالیت‌هایی که توسط نهادها انجام می‌شود، به هنگام نباشد جبهه دشمن دست به‌کار شده و زحمات افراد بی‌فایده می‌شود.

وی با تشریح جایگاه مهم اطلاع‌رسانی در فضای کنونی جهان درباره عملیات طوفان‌الاقصی، گفت: شاید روزمرگی‌ها سبب شده توجه مردم به این عملیات بزرگ کم شود، اما بزرگی این عملیات به این است که حماس به عنوان یک گروه کوچک هفت ماه است که در حال مقاومت در برابر یکی از قدرت‌های نظامی منطقه است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان همدان با اشاره به مقاومت مثال‌زدنی مردم غزه، درباره عملیات وعده صادق، افزود: از تمام اقصی نقاط کشور موشک‌هایی به سمت اسرائیل شلیک شده و پادگان و پایگاه‌هایی که از آنجا اقدام به ترور فرماندهان ما کرده بودند مورد هدف قرار گرفتند.

وی با بیان تاریخچه شکل‌گیری هفته عقیدتی پرداخت و عنوان کرد: رهبر گروه فرقان فردی تحصیل‌کرده بوده و حتی تفسیر قرآن دارد، اما بیماری فکری و اعتقادی او سبب شد افراد بسیاری همچون شهید مطهری به شهادت برسند.

همدانی با بیان نظرات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب پیرامون آثار برجسته و مهم شهید مطهری و همچنین لزوم مطالعه آنها گفت: 124 جلد کتاب از شهید مطهری در عرصه‌ها و موضوعات مختلف به جا مانده که به دلیل قلم روان و جذابی که دارند خواندن آنها، برای هر قشری مناسب است.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام علیرضا جمشیدپور، معاون عقیدتی سیاسی سپاه استان نیز با گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی، اظهار داشت: علت ماندگاری انقلاب اسلامی این است که مبنای تئوری و فکری آن مستحکم است.

وی با بیان اینکه در هفته عقیدتی و سیاسی 30 عنوان برنامه برگزار می‌شود، افزود: برگزاری کوهپیمایی خانوادگی نیروهای کادر سپاه و بسیج، برگزاری همایش حکمت مطهر، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری 15 مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، برپایی نمایشگاه کتاب با محوریت آثار شهید مطهری، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از مربیان جهادی، راه‌اندازی کانال‌های پاسخگویی به شبهات رایج در بین دانش‌آموزان، برگزاری لیگ‌های ورزشی، شرکت در نماز جمعه، برپایی نشست‌های بصیرتی و حلقات صالحین از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته عقیدتی و سیاسی در استان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • پیدا و پنهان پول پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • فقط ۱۰ ثانیه فرصت دارید تا کاکتوس پنهان را پیدا کنید+ پاسخ
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • برگزاری یادواره ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان + تصویر
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود