Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@00:56:05 GMT

بهترين هتل‌هاي 5 ستاره در کشور گرجستان

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۲۲۳۸

بهترين هتل‌هاي 5 ستاره در کشور گرجستان

خبرگزاری آریا- گرجستان کشوری زیبا و قفقاز است که دارای نقاط دیدین طبیعی و همچنین شهرهای دیدنی مختلف است. این کشور شامل مناطق مختلف بوده و در غرب با دریای سیاه ارتباط است و شهر باتومی یکی از شهرهای معروف این کشور برای تفریح محسوب میشود که در کنار دریای سیاه قرار گرفته است. پایتخت گرجستان تفلیس بوده و این شهر شامل جاذبه های فراوان و دیدنی بسیاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شهر تفلیس می‌توانید به مراکز خرید بزرگ و مدرن رفته و از بناهای زیبای تاریخی مثل قلعه ناریکلا دیدن کنید. این شهر همچنین شامل پارک ها و مناطق طبیعی و بسیار زیبایی بوده که بسیاری از توریست ها را به سوی خود جذب می کند. در این شهر باید حتماً به رستوران های این شهر بروید و غذاهای خوشمزه گرجستانی را امتحان کنید که دارای طعمی لذیذ و عالی هستند. در کشور گرجستان هتل‌های مختلفی وجود دارد که بنا بر امکانات دارای قیمت های مختلفی هستند در این کشور می‌توانید تور گرجستان را با هتل‌های 5 ستاره و لوکس هم تجربه کنید که تجربه ای خاطره انگیز و فراموش نشدنی خواهد بود. در ادامه تعدادی از هتل‌های خوب 5 ستاره در کشور گرجستان را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل شرایتون باتومی گرجستان

از هتل‌های برتر شهر باتومی در  تور گرجستان   هتل شرایتون است که یک هتل لوکس و بسیار عالی از نظر امکانات محسوب می شود. هتل شرایتون از معماری بسیار زیبا و موقعیتی عالی در شهر برخوردار است. این هتل از نقاط مختلف شهر قابل دیدن است و ساختمانی بسیار زیبا دارد. در فضای داخلی هم با طراحی های لوکس و عالی آنجا یکی از هتل‌های بسیار عالی در این شهر محسوب می شود. در هتل شرایتون 202 اتاق مختلف وجود دارد که امکانات آنها شامل اینترنت بی سیم، خدمات روم سرویس 24 ساعته، مینی بار، تهویه مطبوع و همچنین نمای چشم انداز زیبا را شامل می‌شوند. در این هتل می‌توانید در رستوران های مختلف و متنوع آنجا با غذاهای خوشمزه بین المللی و گرجستانی غذا میل کنید و از سالن‌های زیبا و مجلل لذت ببرید. این هتل دارای مرکز تجاری با فروشگاه های متعدد بوده و امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی را مانند سالن بدنسازی، استخر روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن بازی برای بچه ها، باغ سرسبز برای پیاده روی، مرکز اسپا و بسیاری امکانات دیگر را در خود جای داده است.

هتل دیوان سوئیتس باتومی گرجستان

دیگر هتل معروف باتومی هتل دیوان سوئیتس است که دارای معماری زیبا و شبیه به کاخی اروپایی بوده و دارای امکاناتی مجلل میشود. این هتل تنها شامل اتاق های بزرگ و سوئیت بوده و برای خانواده ها بسیار مناسب است. این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته است و دسترسی خوبی به نقاط دیدنی شهر باتومی هم دارد. امکانات کاملی در اتاق های این هتل قرار دارد که شامل اینترنت وای فای، مینی بار، تهویه هوا، حمام لوکس و تراس می شود. در آنجا می‌توانید در رستوران های این هتل انواع غذاهای گرجستانی، ترکیه ای و اروپایی را میل کنید. این هتل شامل امکانات خوبی مانند استخر، سونا و جکوزی، مرکز اسپا و بسیاری امکانات تفریحی و رفاهی دیگر است. با  تور استانبول  سفری خاطره انگیز داشته باشید.

هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس گرجستان

به گزارش سفر باتو ، در میان هتل‌های 5 ستاره تفلیس در کشور گرجستان باید هتل رادیسون بلو ایوریا را نام برد. این هتل با داشتن 249 اتاق یکی از هتل‌های بسیار خوب تفلیس بوده و امکانات بسیار کاملی را در اختیار میهمانان قرار می دهد. در آنجا می‌توانید از خدمات کاملی مانند اینترنت بی سیم، تهویه، تلویزیون صفحه تخت، گاو صندوق، مینی بار و بسیاری امکانات دیگر در کنار چشم اندازی زیبا بهره مند شوید. در این هتل چندین رستوران بسیار خوب وجود دارد که از رستوران های عالی شهر تفلیس محسوب می شوند. در میان این رستوران ها می‌توانید از غذاهای آسیایی، اروپایی، گرجستانی و دیگر غذاهای بین المللی امتحان کنید. در این هتل امکانات بسیار خوبی مانند استخر، سونا و جکوزی، خدمات ماساژ درمانی، باشگاه بدنسازی، مرکز اسپا و دیگر امکانات دسترسی داشته باشید. این هتل با نقاط دیدنی شهر فاصله کمی داشته و به راحتی می‌توانید به سالن تئاتر شهر از آنجا بروید. همچنین می توانید  تور آنتالیا را آژانیهای معتبر خرید کنید.

هتل ماریوت تفلیس گرجستان

یکی دیگر از هتل‌های خوب شهر تفلیس هتل ماریوت است. این هتل 5 ستاره دارای موقعیتی عالی در مرکز شهر بوده و به میدان آزادی شهر تفلیس بسیار نزدیک است. هتل ماریوت شامل معماری مدرن و زیبایی بوده و طراحی لوکس در فضای داخلی خود دارد. این هتل دارا اتاق هایی با امکانات کامل یک هتل 5 ستاره است و در آنجا می‌توانید از خدمات لوکس بهره مند شوید. در این هتل از تکنولوژی های روز بسیار استفاده شده است و فضایی مدرن را می‌توانید در آنجا داشته باشید. رستوران پارناس در این هتل یکی از رستوران های برتر کشور گرجستان محسوب می شود و انواع غذاهای گرجستانی و بین المللی را می‌توانید در آنجا میل کنید. امکانات دیگر این هتل شامل استخر، سونا و جکوزی، خدمات ماساژ، مرکز اسپا و ... است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هتل 5 ستاره گرجستان کشور گرجستان سونا و جکوزی هتل شرایتون مرکز اسپا رستوران ها شهر تفلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در دربی لندن برابر چلسی به یک نتیجه درخشان دست یافت. آنها موفق شدند رقیب همشهری را با ۵ گل بدرقه کنند. بن وایت یکی از ستاره‌های توپچی‌ها در بازی بود و توانست در نیمه دوم دو گل به ثمر برساند. او پس از پایان دیدار در مورد برخی نکات بازی با خبرنگار بی‌بی‌سی صحبت کرد.

پیروزی پرگل امشب؟
عملکرد شگفت انگیز از همه ما. مهم این است که به راه خود ادامه دهیم و بهترین بازی‌مان را انجام دهیم. واضح است که این یک بازی بزرگ بود و ما از آن با سربلندی خارج شدیم. در کورس حساسی هستیم و مشخص نیست چگونه به پایان خواهد رسید. امیدوارم لیورپول و منچستر سیتی امتیاز از دست دهند. ما فقط می‌توانیم کاری که دست خودمان است را کامل انجام دهیم و قهرمانی به نتایج دیگر هم بستگی دارد.

دو گل مقابل چلسی؟
گل اول نتیجه حضورم در بهترین مکان و در بهترین زمان ممکن بود. گل دوم یک سانتر بد بود که خوشبختانه وارد دروازه شد. خیلی خوش‌شانس بودم. پاس خوبی از طرف اودگارد آمد و من فقط می‌خواستم سانتر کنم اما شانس آوردم که سانتر افتضاحم وارد دروازه شد.

عملکرد هاورتز و زدن دو گل؟
شگفت‌انگیز. او مستحق این وضعیت عالی است. از وقتی که وارد باشگاه شده بی‌وقفه تلاش کرده است. هیچوقت نمی‌شود فهمید او چقدر خوب است تا وقتی که در کنار او بازی نکنی.

دیگر خبرها

  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • راهنمای سفر به تایلند؛ سرزمین لبخندها
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • با کالاف دیوتی موبایل استعدادتان را به چالش بکشید و بهترین شکل خودتان را نشان دهید!
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال