Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صباحی ظهر سه شنبه در دهمین آئین طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» استان فارس که طی دیدار با خانواده شهید «مجید شجاعی» در شهرستان کازرون برگزار شده بود، گفت: ایام بزرگداشت دفاع مقدس فرصتی است که توفیق دیدار با خانواده بزرگوار شهدا نصیب ما شده است و طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» می‌تواند الگوی مناسبی در حوزه دفاع مقدس برای سایر اداره‌ها و نهادها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کازرون با اشاره به نقش رسانه‌ها در اطلاع رسانی این طرح ملی، اضافه کرد: امیدوارم این طرح ملی رسانه‌ای شود تا سایر اداره‌ها هم از «سه شنبه‌های تکریم» الگوبرداری کنند.

وی همچنین تاکید کرد: با توجه به تعداد شهدای شهرستان کازرون، باز دیگر میزبان این طرح ملی باشد.

بر اساس این گزارش، «داریوش دهقان»، فرماندار شهرستان کازرون نیز در این آئین با تاکید بر اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا توفیق کمتری نصیب شده است تا به دیدار خانواده‌های شهدا برویم، گفت: امروز به جهت برگزاری این طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» این توفیق نصیب شد که خدمت خانواده شهید «مجید شجاعی» برسیم و خیر و برکت شامل حال ما شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دهمین آئین طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» استان فارس، همزمان با هفته دفاع مقدس و بزرگداشت چهلمین سالگرد این ایام، طی دیدار «محمدرضا بشارتی»، مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید رجایی» مسجد «حاج قنبر نیاکان» با خانواده شهید «مجید شجاعی» و با حضور حجت الاسلام محمد صباحی، امام جمعه کازرون و داریوش دهقان، فرماندار این شهرستان و سایر مسئولین محلی برگزار شد که با حضور مجازی صابر سهرابی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حجت الاسلام حسین امیدی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همراه بود و از خانواده شهید تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 5030280

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز چهل سالگی دفاع مقدس امام جمعه کازرون ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه توهین به پیامبر گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی سه شنبه های تکریم خانواده شهید طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند

حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر گفت: مسیر رفتن به سوی خدا مسیر تلاش است.

او ادامه داد: هر کس علاقه به خدا بیشتری دارد و از دنیا تنفر بیشتری داری فرار سریعتری از دنیا دارد.

امام جمعه شهرستان کازرون تصریح کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران ارکان نظام مقدس شد، چون نظام ارزش‌های والای دینی است.

صباحی تصریح کرد: به برکت نظام نخبگانی، چون شورای شهر مدیریت شهر‌ها را بر عهده دارند و مردم سهام دار شهر را انتخاب می‌کنند و در راس اداره شهر شهردار قرار دارد. 

او افزود: شهرستان کازرون شهری با تاریخ، علم، اصالت، فرهنگ و تمدن می‌باشد که همه ارزش‌های جامعه اسلامی الهی و ایرانی را داراست. 

امام جمعه کازرون اذعان داشت: شاهد غرور آفرینی نظام در همه عرصه‌ها هستیم و به برکت عملیات وعده صادق جرائت‌ها علیه اسرائیل در جهان را شاهد هستیم و جهان را علیه اسرائیل متحد کرده است. 

او بیان داشت: بهای خون ۱۴ هزار کودک در غزه افق پیروزی را روشن و روشن‌تر خواهد کرد و در همین راستا دنیا شاهد تظاهرات دانشجویان در دانشگاه‌های جهان و خصوصا آمریکا علیه سیاست‌های استکبار است. 

امام جمعه کازرون بیان داشت: دنیا شاهد است که ندای آزادی خواهان در حمایت از مردم فلسطین و محکوم نمودن جنایت اسرائیل امروز در دنیا بلند و بلندتر می‌شود. 

او به فداکاری مادری کازرونی در نجات جان یک نفر که جان خود را فدا نمود اشاره کرد و گفت: فداکاری آرزوی رحمت و مغفرت برای خانمی که برای جان یک پیرمرد جان مرحومه مردای که جان خود را در نجات یک نفر فدا کرد اجر شهادت گونه و ایثارگری را نشان می‌دهد و خدا را شاکریم که کازرون را شهر مومن و انقلابی همیشه در تاریخ نشان داده است. 

همچنین در نماز جمعه شهرستان کازرون از خانواده مرحومه مرادی مادر فداکار شهرستان کازرون با حضور مسئولان تجلیل به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • شهید مطهری الگوی نخبگان فکری جبهه انقلاب است
  • اصلاح الگوی کشت بهترین راه برای مدیریت مصرف آب
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون