Web Analytics Made Easy - Statcounter

میشل عون در بیانیه‌ای به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان ملل از این سازمان خواست تا برای حل بحران‌های متعدد لبنان به آن کمک کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان، « میشل عون» رئیس جمهور لبنان در بیانیه‌ای به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان ملل تاکید کرد که لبنان به اصول سازمان ملل و منشور آن متعهد است و امیدوار است که این اهداف عالی در راستای منافع ملت جهان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه خواستار اجرای اصلاحات لازم در نحوه فعالیت این نهاد بین‌المللی و تلاش مضاعف برای کشورهای نیازمند برای آینده‌ای بهتر شد.

میشل عون حمایت و کمک های سازمان ملل و کشورهای دوست را برای مقابله با پیامدهای انفجار مهیب بندر بیروت و بهبود بحران اقتصادی و مالی ستود و در ادامه از جامعه بین‌المللی خواست تا در بازگشت آوارگان سوریه به سرزمینشان کمک کنند؛ چراکه لبنان امروز از بحران‌های بی سابقه‌ای رنج می‌برد و توانایی میزبانی پناهندگان دیگر را در کشور خود ندارد.

رسانه لبنانی بررسی کرد: تقابل اوهام آمریکا در خاورمیانه و واقعیت‌های میدانیمسئول واقعی بن‌بست سیاسی لبنان کیست؟

رئیس جمهور لبنان تأکید کرد که بحران‌های موجود در لبنان مانع ادامه ایفای نقش مثبت این کشور در سطح بین المللی و تعامل سازنده با سازمان ملل و جامعه بین المللی نخواهد شد.

سخنان رئیس جمهور لبنان به مناسبت هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس سازمان ملل متحد بود.

متن سخنان میشل عون به شرح زیر است:

امروز هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس سازمان ملل متحد به دلیل شیوع اپیدمی ویروس کرونا و پیامدهای ناشی از این ویروس بر همگان از طریق صفحه نمایش‌های ویدیویی جشن گرفته می‌شود.

لبنان یکی از پنجاه کشوری است که در تاسیس سازمان ملل متحد در سال 1945 در سانفرانسیسکو حضور داشت و همچنین در تهیه و تدوین لایحه حقوق بشر در سال 1948شرکت کرد. این فرصت را برای تایید مجدد پیوستگی لبنان به اصول و منشور سازمان ملل متحد و اهداف این سازمان در راستای منافع ملت جهان،غنیمت می‌شماریم.

لبنان با وجود تمام بحران‌ها در تاسیس سازمان ملل شرکت کرد و دوبار نیز کرسی غیر دائمی شورای امنیت را در اختیار داشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان ملل میشل عون لبنان سازمان ملل میشل عون لبنان تاسیس سازمان ملل سازمان ملل متحد هفتاد و پنجمین بین المللی میشل عون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مدت زمان ارسال درخواست شرکت های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات حمایتی سازمان هواپیمایی کشوری تمدید شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو از تمدید مدت زمان ارسال درخواست شرکت های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات حمایتی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد و گفت: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری درخصوص راهبرد حمایت از شرکت های دانش بنیان، سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نماینده حاکمیت در هوانوردی غیر نظامی کشور، در راستای مقابله اثربخش تر با محدودیت های ناشی از تحریم های ظالمانه و غیرقانونی این صعنت ابرفناورانه و پیشران، در نظر دارد افزون بر راهبری، پشتیبانی و مشاوره های فنی ارائه شده، بستر حمایتی هدفمند جدیدی را برای گسترش فعالیت های آنان ایجاد کند.

یازرلو افزود: در این راستا اعطای تسهیلات حمایتی به شرکت های دانش بنیان در دستور کار سازمان هواپیمایی کشوری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: از شرکت های دانش بنیان فعال در صنعت هوانوردی واجد شرایط لازم دعوت می شود برای دریافت تسهیلات، جهت انجام پروژه های مورد نظر در این حوزه درخواست خود را مطابق توضیحات مندرج در پورتال سازمان هواپیمایی کشوری B2n.ir/caa1 ارائه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • درخواست تعویق یک روزه بازی تراکتور و گل گهر از سوی مسئولان تبریزی
  • انتخاب جذاب لورکوزن: ژابی ستاره لالیگا را می‌خواهد
  • درخواست«میقاتی»برای تشدیدفشار جهانی ضداسرائیل برای پذیرش صلح حماس
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • درخواست استقلال خوزستان از سازمان لیگ/ داور با سپاهان را عوض کنید
  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد
  • سیل و آبگرفتگی در ۲۱ استان کشور