Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:04:17 GMT

زنگ ایثار و مقاومت در بوشهر نواخته شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۲۷۰۷

زنگ ایثار و مقاومت در بوشهر نواخته شد

به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان بوشهر در این آئین گفت: آسایش، آرامش و بالندگی امروز جامعه نتیجه جان‌فشانی و ایثار بزرگ‌مردانی است که با شهادت خود زمینه امنیت و آرامش را  برای جامعه فراهم کردند.

علیمراد کرمی افزود: دانش‌آموزان و فرهنگیان استان بوشهر در دوران دفاع مقدس نقش موثری داشتند و حاصل آن ۱۱۱ شهید فرهنگی و ۴۷۵ شهید دانش‌آموز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس دشمن از هر فرصتی برای تصرف سرزمین ایران استفاده کرد، اما با تمام فشار و هجمه دشمن، مردم ایران با مقاومت سرسختانه مانند سدی آهنی اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به تصرف دشمن درآید.

سرهنگ شهابی اضافه کرد: امروز نیز دشمن با جنگ فرهنگی و اقتصادی قصد ضربه زدن بر پیکره این نظام را دارد، اما به فرموده رهبر معظم انقلاب این جنگ، جنگ اراده‌ها است و مردم ما هر روز با وجود تمامی این فشارها قدرتمندتر از قبل شده‌اند.

برچسب‌ها بوشهر مدارس هفته دفاع مقدس چهلمین سالگرد دفاع مقدس پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر مدارس هفته دفاع مقدس چهلمین سالگرد دفاع مقدس بوشهر مدارس هفته دفاع مقدس چهلمین سالگرد دفاع مقدس اخبار کنکور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند