Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@05:33:09 GMT

برگزاری همایش سه‌ساله‌های حسینی

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۲۹۷۸

برگزاری همایش سه‌ساله‌های حسینی

​همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت رقیه(س)، همایش سه‌ساله‌های حسینی با رعایت کامل پروتکل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در میدان امام حسین(ع) تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت رقیه(س)، همایش سه‌ساله‌های حسینی با همکاری سازمان بسیج شهرداری تهران، هیئت رزمندگان اسلام، سازمان بسیج رسانه، بسیج اصناف و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با رعایت کامل پروتکل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این همایش فردا چهارشنبه (دوم مهرماه) از ساعت ۱۶  با حضور تعداد محدود و نمادین کودکان و مادران، همزمان با سراسر کشور در میدان امام حسین(ع) تهران برگزار می‌شود.

 

در این همایش حجت‌الاسلام فلاح، استاد حوزه کودک به اجرای برنامه‌های متنوع کودکانه پرداخته و در ادامه مراسم عزاداری شهادت سه‌ساله دشت کربلا، با نوحه‌سرایی مداح نوجوان برپا خواهد شد.

 

این مراسم هرساله همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س) برگزار می‌شود و تعداد زیادی از نونهالان و نوجوانان همراه با والدین خود در این همایش معنوی شرکت کرده و به عزاداری می‌پردازند؛ دختران خردسال نیز هم‌نوا با دختر سه ساله امام حسین(ع) اشک ماتم می‌ریزند.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: همایش سه ساله های حسینی میدان امام حسین هیئت رزمندگان اسلام برگزار می شود امام حسین ع سه ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: جلسه شورای ورزش و تربیت بدنی شهرستان گلوگاه با حضور داودی فرماندار، پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل، ابوطالبی رییس هیات ورزش همگانی استان، خلیلی رییس ورزش و جوانان گلوگاه و مسئولین شهرستانی با محوریت همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط در محل فرمانداری برگزار شد.

مهدی داودی فرماندار گلوگاه در این جلسه با بیان نقش و اهمیت ورزش در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و نیز از آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط، گفت: همه مسئولان این شهرستان با بسیج تمامی ظرفیت‌ها و امکانات در جهت برگزار این رویداد مهم پای کار هستند.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز از استقبال اداره کل و هیات همگانی استان از این رویداد خبر داد و افزود: همایش پیاده روی بمناسبت گرامیداشت سالروز آزاد اسازی خرمشهر با نام دومین کنگره ۱۰۴۰۰ شهید والا مقام استان و ۳۵۰ شهید شهرستان گلوگاه برگزار خواهد شد.

اسماعیل پهلوان سپس ادامه داد: برابر هماهنگی انجام شده همایش روز جمعه ۴ خرداد در روستای ریحان آباد برگزار و شرکت کنندگان مسیر سالن ورزشی تا زمین فوتبال را بمسافت ۳ کیلومتر طی خواهند نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • بهره فرهنگی اجلاس پیرغلامان باید در استان کرمان ماندگار شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس