Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@17:10:57 GMT

پاروزنان اصفهان قهرمان شدند

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۳۰۷۴

پاروزنان اصفهان قهرمان شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم بانوان گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادواره شهید سرافراز ضیا حسین‌زاده به میزبانی هیأت قایقرانی استان البرز در رودخانه کرج برگزار شد.

در این رقابت قایقرانانی از استان‌های اصفهان، مازندران، تهران، قزوین، زنجان، البرز، یزد، کردستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قایقرانان در بخش کانو اسلالوم و کایاک اسلالوم در دو ران به رقابت پرداختند و در پایان چهره نفرات برتر مشخص شد.

بر این اساس در بخش کانو اسلالوم یاسمن رضا سلطانی از توابع تهران، نیروانا اسدبیگی از تهران و نگار صادقی از قزوین در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در بخش کایاک اسلالوم رکسانا رازقیان از اصفهان مقام اول، نازنین فرزانه از تهران مقام دوم و ملیکا سماکی از مازندران مقام سوم را به دست آوردند.

در رده‌بندی تیمی نیز تیم اصفهان با ٢٠ امتیاز و با توجه به کسب مدال طلا در رده نخست قرار گرفت، تیم تهران با ٢٠ امتیاز دوم شد و تیم قزوین با ١٧ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

کد خبر 5030251

منبع: مهر

کلیدواژه: قایقرانی اسلالوم هفته دفاع مقدس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا ویروس کرونا تیم فوتبال التعاون عربستان تیم فوتبال الشرطه عراق لیگ برتر والیبال تیم فوتبال الدحیل قطر لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال سپاهان اصفهان یحیی گل محمدی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از برگزاری دور رفت لیگ روئینگ و اسلالوم، دور برگشت این رقابت‌ها به میزبانی دریاچه آزادی برگزار می‌شود.
این رقابت‌ها در بخش آقایان ۱۷ اردیبهشت و در بخش بانوان ۱۸ اردیبهشت برگزار خواهد شد.
دور برگشت لیگ روئینگ و اسلالوم در دو مرحله صبح و بعدازظهر پیگیری می‌شود.
تاکنون در جدول رده بندی این رقابت‌ها تا پایان مرحله‌ی اول و دوم در رشته‌ی روئینگ تیم‌های دانشگاه آزاد در بخش بانوان و آقایان صدرنشین هستند و در رشته‌ی اسلالوم در بخش بانوان آرکا اصفهان و بحر گستر فارس مشترکا اول و ملوان نداجا در بخش آقایان در جایگاه نخست قرار دارند.

دیگر خبرها

  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود
  • ژابی باعث اخراج بارسا از گلدان یک چمپیونزلیگ!
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • روزگار سیاه فوتبال خوزستان، تیره‌تر از رنگ نفت؛ محکوم به سقوط!
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • رکوردشکنی فری استایل توسط بانوی ایرانی
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • مورد عجیب برد نساجی در اصفهان
  • برای بازگشت سه امتیاز شمس آذر مذاکرات متعددی انجام شده است