Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار قم گفت: قراردادهایی که با پیمانکاران داشته‌ایم دچار افزایش قیمت شده و با چنگ و دندان سعی می‌کنیم کاری کنیم تا پروژه‌ها تعطیل نشود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی و افتتاح هفت پروژه بزرگ شهری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به عملکرد شهرداری قم از ابتدای امسال اظهار داشت: این سومین مراسم از افتتاح پروژه‌ها در سال جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در دهه کرامت امسال 500 میلیارد تومان پروژه و در ایام هفته دولت 110 میلیارد تومان پروژه در اختیار مردم قم قرار گرفت افزود: در هفته دفاع مقدس نیز 130 میلیارد تومان پروژه افتتاح می‌شود.

شهردار قم با اشاره به اینکه این روند خدمت‌رسانی به تأسی از درس‌هایی بوده که از هفته دفاع مقدس آموخته‌ایم افزود: مدیریت جهادی مدیریتی است که در زمان نتوانستن بتواند کاری انجام دهد.

وی شرایط کشور از نظر اجرای پروژه‌های عمرانی را سخت توصیف کرد و گفت: تغییر و تحولاتی که در قیمت‌ها رخ‌داده، پیشبرد پروژه‌های عمرانی را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است. 

سقائیان نژاد ادامه داد: قراردادهایی که با پیمانکاران داشته‌ایم دچار افزایش قیمت شده و با چنگ و دندان سعی می‌کنیم کاری کنیم تا پروژه‌ها تعطیل نشود.

شهردار قم: موزه دفاع مقدس باید همچون چراغی راه آیندگان را روشن کندانتقاد شهردار قم از کاهش اختیارات شوراها و مجموعه مدیریت شهری در تصمیم‌گیری‌هاشهردار قم: نقاط بحرانی در سیلاب‌ها باید مورد بررسی و رفع مشکل قرار گیرند

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری در مجموع 899 پروژه در شهر قم به بهره‌برداری خواهد رسید گفت: این پروژه‌ها ابعاد مختلفی از زندگی مردم از فرهنگ و نشاط شهری گرفته تا مسائل ترافیکی و غیره را در برمی‌گیرند.

شهردار قم همچنین به افتتاح باغ‌موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: شهرداری قم 25 میلیارد تومان در باغ‌موزه دفاع مقدس هزینه کرده است.

وی با اشاره به اینکه زمین این پروژه را هم شهرداری در اختیار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرار داده اضافه کرد: هفته گذشته دو میلیارد تومان کمک برای پیشبرد بهتر پروژه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به تصویب شورا رسید و در آینده هم اگر مشکلی ایجاد شود باز هم کمک خواهیم کرد.

وی با تأکید بر افتتاح فاز نخست باغ‌موزه دفاع مقدس گفت: این پروژه محیط اطراف موزه را بسیار متحول کرده و فضا را برای حضور مردم و احیای فرهنگ ایثار و شهادت هموار می‌کند.

سقائیان‌نژاد با بیان اینکه درس‌هایی که از هفته دفاع مقدس به‌جامانده برای ما یک سرمایه ارزشمند است اظهار داشت: خاطره شهدا درس‌های بسیار مهمی برای جامعه ما و نسل جوان دارد و راه برون‌رفت بسیاری از مسائل در این خاطره‌ها وجود دارد.

وی با اشاره به رونمایی از دومین کتاب خاطرات شهدای شهرداری قم ادامه داد: برای هر چهار شهیدی که از شهرداری قم به این شهادت رسیده‌اند، کتاب خاطرات منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/450/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس میلیارد تومان شهرداری قم شهردار قم پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه (پنجم اردیبهشت‌) پس از آنکه داده‌های صنعت در هفته گذشته کاهش غیرمنتظره ذخایر نفت خام آمریکا را نشان داد، افزایش یافت که نشانه مثبتی برای تقاضا بود. اگرچه بازارها به‌دقت مراقب خصومت‌ها در خاورمیانه بودند.

قیمت نفت خام شاخص برنت دریای شمال امروز ساعت ۶ و ۳۴ به وقت گرینویچ با ۲۶ سنت یا ۰.۲۹ درصد افزایش به ۸۸ دلار و ۶۸ سنت برای هر بشکه رسید.

در همین حال، هر بشکه نفت خام دبلیوتی‌آی آمریکا با ۲۶ سنت یا ۰.۳۱ درصد افزایش، ۸۳ دلار و ۶۲ سنت معامله شد.

به‌گفته منابع بازار با استناد به آمار مؤسسه نفت آمریکا، ذخیره‌سازی‌های نفت خام آمریکا در هفته منتهی به ۱۹ آوریل ۳ میلیون و ۲۳۷ هزار بشکه کاهش یافت، درحالی‌که ۶ تحلیلگر در نظرسنجی رویترز انتظار افزایش ۸۰۰ هزار بشکه‌ای را داشتند.

معامله‌گران بازار نفت برای تأیید این کاهش منتظر داده‌های رسمی ایالات‌متحده آمریکا درباره ذخیره‌سازی‌های نفت و فرآورده‌های نفتی، خواهند بود.

کد خبر 6087759 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند