Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:27:52 GMT

خانواده‌های شهدای حوزه سلامت تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۳۴۷۳

خانواده‌های شهدای حوزه سلامت تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که در سالن همایش‌های سپاه ناحیه آمل برگزار شد، از ۵ تن از خانواده شهید حوزه سلامت، ۳ پزشک فعال حوزه جهادی و ۱۲ نفر از نیروهای جهادی حوزه سلامت که در ۷ ماه از شیوع بیماری کرونا خدمات رایگان به شهروندان آملی ارائه کردند، تجلیل شدند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل بعدازظهر سه شنبه در این مراسم با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی و سلامت شهرستان آمل از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۱۰ مرحله چندین هزاربسته معیشتی به نیازمندان شهرستان توزیع کرده است، گفت: بسیج جامعه پزشکی و سلامت شهرستان آمل طی این مدت بیش از ۲۴ میلیارد ریال در قالب کمک‌های اهدایی خیران ومردم شهرستان آمل به بسیج جامعه پزشکی آمل صرف مقابله با بیماری کرونا ونیز کمک به مدافعان سلامت دراین شهرستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ جابر عسگری افزود: این کمک‌ها به همت خیران و مردم نوع دوست شهرستان آمل در چند مرحله درقالب تهیه بسته‌های معیشتی وخرید تجهیزات بهداشتی برای بیمارستان‌های دولتی و خصوصی شهرستان آمل و شهرهای همجوار ونیز کمک به کادر درمانی ومدافعان سلامت شهرستان تهیه و توزیع شد.

وی، توزیع بیش از ۸ هزار عدد کیت تشخیصی، کپسول‌های اکسیژن ساز، تهیه بیش از ۲ هزار بسته معیشتی، هزار عدد گان، ۵۰۰ عدد شیلد، بیش از ۵ هزار عدد ماسک به همراه توزیع چندین دوره غذای گرم و انواع نوشیدنی برای مدافعان سلامت در سطح بیمارستانها ومراکز درمانی شهرستان را از دیگر خدمات بسیج جامعه پزشکی و سلامت این شهرستان درایام کرونایی بیان کرد.

وی همچنین به فعالیت بیش از ۲ هزار و ۱۷۴ نفر در طرح قرارگاه پدافند زیستی و پشتیبانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بسیج جامعه پزشکی و سلامت آمل به عنوان پزشک متخصص، پزشک عمومی، پرستار، کمک بهیار، خدماتی درسطح بیمارستانها ومراکز درمانی مشغول فعالیت و خدمات رسانی به بیماران کرونایی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه آمل، با بیان اینکه خدمات بسیج جامعه پزشکی شهرستان آمل درطی این مدت علاوه بر شهرستان آمل برحسب ضرورت و شرایط خاص شهرهای اطراف نیز خدمات خود را با اعزام نیرو و تجهیزات مورد نیاز پشتیبانی کرده بود، تاکید کرد: تلاش مجموعه بسیج جامعه پزشکی وسلامت شهرستان آمل در راستای پیشگیری، کنترل و آموزش تا زمان ریشه کنی و از بین رفتن این ویروس ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5030391

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه کربلای مازندران آمل ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه توهین به پیامبر گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیج جامعه پزشکی و سلامت سلامت شهرستان شهرستان آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این همایش که در سالن شهدای شهرداری خوی برگزار شد با اهدای تندیس و لوح از 40 نفر از همیاران و فعالان عرصه سلامت در شهرستان خوی تجلیل شد .

دکتر حبیب زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان خوی در این همایش بااشاره به دستاورده های حوزه سلامت در دو سال گذشته در این شهرستان گفت : دراین مدت رشته های علوم پزشکی در این دانشکده 50 درصد و تعداد  اعضای هیئت علمی صد در صد  رشد داشته است .

وی از تکمیل زیر ساختهای حوزه سلامت هم با اجرای 26 خانه بهداشت و مرکز جامع سلامت خبر داد  و تصریح کرد : از این طرحها 12 طرح به بهره برداری رسیده و بقیه نیز با پیشرفت فیزیکی مناسب در مناطق روستایی دردست اجرا هستند .

رئیس دانشکده علوم پزشکی خوی افزود : در دو سال گذشته بیش از 500 میلیارد تومان برای توسعه زیر ساختهای حوزه سلامت در شهرستان خو ی جذب و هزینه شده است .

وی همچنین از موافقت وزارت بهداشت و درمان از ساخت بیمارستان جدید  در خوی خبر دااد و اضافه کرد :   عملیات اجرایی این بیمارستان 250 تختخوابی که قابلیت افزایش به 350 تخت را دارد بزودی در این شهرستان آغاز می شود.

دکتر هاشم زاده معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خوی هم در این همایش ازاجرای موفق طرح سلامت  خانواده و نظام ارجاع شهری در خو ی خبر داد و افزود : در اجرای این طرح 210 هزار نفر از جمعیت شهر خوی در 20 پایگاه زیر پوشش خدمات  این طرح ملی قرار گرفته اند .

وی افزود : برای افزایش خدمات این طرح 10 پایگاه سلامت جدید نیز با جذب 57 نفر نیروی مراقب سلامت  بزودی راه اندازی می شود.

علی نژاد فرماندار خوی هم در این همایش با تقدیر از تلاشهای فعالان حوزه سلامت از اختصاص بیش از 20 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای تکمیل زیر ساختهای  بخش سلامت درشهرستان خبر داد .

در ادامه این همایش ازتجهیزات بهداشتی وپزشکی اهدایی سازمان جهانی بهداشت به دانشکده علوم پزشکی خوی رونمایی شد.

دکتر بروجنی نماینده سازمان جهانی بهداشت در گفتگو با خبر گزاری صدا وسیما گفت : این تجهیزات  با هدف تاب آوری نظام سلامت و تجهیز بیمارستانها و مراکز درمانی و بهد اشتی خوی به دانشکده علوم پزشکی اهدا شد .

وی افزود : در این مرحله بیش از 10 دستگاه پیشرفته پزشکی و درمانی  از جمله ونتیلاتور ، دستگاه شوک و تنفس مصنوعی و تخت های معاینات بالینی با ارزش بیش از 3 و نیم میلیارد تومان به دانشکده علوم پزشکی خوی اهدا شدند .

دکتر بروجنی تصریح کرد : بهداشت جهانی از وقوع زلزله در خوی به ارزش بیش از 150 هزار دلار انواع تجهیزات بهداشت ی و پزشکی را به این شهرستان  کمک کرده است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • آمار جمعیت ایران تا سال ۲۰۵۰ اعلام شد
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی