Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره، جلسه شورای سیاستگذاری چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش در حالی برگزار شد که اعضای این شورا را جعفر صانعی مقدم، مجید برزگر، احسان عبدی پور، مهدی قربان پور، سعید پورعلی، رضا اردلان، مسعود رهبری و ابراهیم حصاری تشکیل می‌دهند.

در این جلسه که در دفتر تهران سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد، اعضای شورا به بحث و تبادل نظر درباره راهکارهای برگزاری هر چه بهتر این رویداد پرداخته و درباره بخش‌های مختلف جشنواره، چگونگی برگزاری اختتامیه، برگزاری تورهای هنری در ایام جشنواره و آسیب شناسی دوره‌های قبلی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اهمیت رعایت کیفیت حداکثری این رویداد گفت: در این دوره در صدد هستیم با تکیه بر تجربه و دانش فیلمسازان آگاه در عرصه فیلم کوتاه در عرصه ملی و بین المللی مباحث مربوط به موضوعات جشنواره شامل سفر و گردشگری و موضوع ویژه دریا در حوزه گردشگری، گام موثری برداریم.

وی افزود: همچنین در نظر داریم در چهارمین دوره برگزاری با اجرای متفاوتی از جشنواره و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، پذیرای مهمانان در اختتامیه این جشنواره باشیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش اظهار کرد: دوره سوم جشنواره فیلم «موج» کیش، در مجموع توانست تجربه‌ای توأم با توفیق و رضایت مخاطبان را به ارمغان آورد و این وظیفه‌ برگزارکنندگان این رویداد را در دوره چهارم سنگین‌تر می‌کند.

وی تاکید کرد: ادامه فعالیت دبیرخانه جشنواره پس از برگزاری مراسم اختتامیه، یکی از ملزومات است و مصوب شد این دبیرخانه در تمام روزهای سال، فعال و پویا باشد.

پورعلی در پایان با تاکید بر اینکه هدف از تمام جشنواره‌های منطقه آزاد کیش در نهایت کمک به اهداف توسعه منطقه است، سفر، گردشگری و به‌ ویژه نگاه به قابلیت‌ها، زیبایی‌ها و اهمیت دریا را همچنان موضوع محوری جشنواره فیلم «موج» کیش عنوان کرد.

در این جلسه رضا اردلان رییس چهارمین جشنواره بین المللی فیلم «موج کیش» نیز بیان کرد: در مقطع کنونی نگاه خلاقانه و ظریف فیلمسازان به مقوله سفر و دریا می‌تواند دریچه های جدیدی را روی گردشگری بگشاید و تجربه جدیدی فرا روی آیندگان قرار دهد.

چهارمین جشنواره فیلم «موج» کیش در قالب فیلم کوتاه بهمن‌ماه امسال با حضور فیلم‌های ایرانی و خارجی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

کد خبر 5030350 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: جزیره کیش فیلم کوتاه جشنواره فیلم موج کیش تئاتر ایران برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما فیلم سینمایی هفته دفاع مقدس ویروس کرونا فیلم کوتاه موسیقی ایرانی جشنواره فیلم مقاومت چهل سالگی دفاع مقدس سینمای مستند شبکه یک سیما کارگردان تئاتر منطقه آزاد کیش جشنواره فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، گفت: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

قندیلی، مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی اقوام را معرفی و بیان اصالت‌های اقوام ایرانی، تقویت و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، تقویت همگرایی ملی و معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی ذکر کرد.

وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، ادامه داد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از ۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقمندان دایر است.

دیگر خبرها

  • ثبت روز «روز گل محمدی و گلاب» در ضمیمه تقویم ملی
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد