Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه تونسی امروز سه شنبه اعلام کرد که نخست وزیر تونس از رفتارهای وزیر کشور که در جبهه رئیس جمهوری این کشور است، ناخرسند است.

به گزارش ایسنا، روزنامه تونسی "الشارع المغاربی" امروز از منابع "موثق" نقل کرد که دیدارهای پی در پی که توسط توفیق شرف الدین، وزیر کشور با دیگر وزراء برگزار می‌شود، باعث خشم هشام المشیشی، نخست وزیر تونس شده است و المشیشی از وزیر کشور خواسته است تا برای انجام چنین دیدارهایی با وی هماهنگی قبلی به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه اعلام کرد که وزیر کشور به دستورات المشیشی توجهی نکرده و به دیدارهای خود ادامه داده است و به مقر دولت نیز مراجعه‌ای برای این دیدارها نداشته است.

منابع احتمال دادند که رئیس جمهوری تونس، وزیر کشور را سوق داده باشد تا المشیشی را تحریک کند چراکه المشیشی از جبهه ریاست جمهوری خارج شده است.

پیشتر در گزارش‌های رسانه‌ای تونسی اعلام شد که توفیق شرف الدین از حامیان قیس سعید، رئیس جمهوری تونس بوده و بر مدیریت کمپین انتخاباتی وی در استان ساحلی سوسه نظارت داشت.

روزنامه الشارع المغاربی در مورد مخالفت المشیشی با تمامی پیشنهادهای ارائه شده توسط وزیر کشور درمورد اسامی نامزد شده جهت تصدی منصب مدیرکل امنیت نوشت که المشیشی اسمی را از خارج از این پیشنهادها انتخاب کرده است و این برخلاف خواسته ریاست جمهوری تونس است.

این روزنامه نوشت که این نزاع میان قیس سعید و هشام المشیشی به سمت یکی از این دو گزینه پیش می‌رود؛ یا اینکه وزیران منضبط شوند و اجازه هیچ دیداری میان آنها و رئیس جمهوری به جز وزیران خارجه و دفاع داده نشود یا اینکه از این دیدارها چشم‌پوشی می‌شود تا از رویارویی با قیس سعید اجتناب شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تونس رئیس جمهوری وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم

به گزارش خبرگزاری مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص توافق اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مورد برخی مسائل مورد اختلاف مرزی اظهار داشت: ما به توافقات انجام شده بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان در نشست کمیسیون تحدید حدود بین دو کشور احترام می‌گذاریم.

کنعانی افزود: استمرار تلاش‌های دو کشور برای حل و فصل مسائل مرزی با توسل به روش‌های مسالمت آمیز در چارچوب احترام متقابل دو کشور به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر لازمه استقرار صلح و ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است.

کد خبر 6086108 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • کارگران رکن اصلی جهش تولید
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • تأکید بر گسترش تعاملات میان ایران و ازبکستان با محوریت استان اصفهان
  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • آیت الله رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • وزیر نفت به همراه رئیس‌جمهوری عازم سریلانکا شد
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • کنعانی: به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم