Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: امروز که مورد هجمه هستیم و تحریم ها فشار می آورد، نیازمند برگشت به فرهنگ دفاع مقدس و بهره گیری از دانش جوانان خود هستیم و می توانیم با ایستادگی در برابر استکبار به سرمنزل مقصود برسیم.

سردار مجتبی فدا امروز (سه شنبه- ۱ مهر ماه) در مراسم آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در گلزار شهدای دانشگاه اصفهان، اظهار کرد: با توجه به شرایط ایجاد شده در پی ویروس کرونا در کشور از مردم می خواهم کرونا را جدی بگیرند، زیرا شرایط اصفهان بسیار سخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبریک آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس، ابراز امیدواری کرد به برکت این مراسم و این مکان که شهدا در آن آرمیده اند، از خداوند می خواهم شرایط را به گونه ای پیش ببرد که بیش از این دچار مشکل نشویم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان مواجهه ایران به ویروس کرونا قبل از آمریکا را یک حسن عنوان کرد و افزود: در آن شرایط بر اساس توانمندی های خود و با وجود شرایط تحریم توانستیم مدیریت کنیم و در این میان آنها که ما را تحریم کردند، خودشان به ماسک دزدی از یکدیگر دچار شدند.

سردار فدا شرایط پیش آمده و آموزش های مجازی را فرصتی برای نظام آموزش کشور اعلام کرد و گفت: تدریس در این فضا نعمت بود که این شرایط را هم تجربه کنیم.

به گفته وی معلمان مانند روحانیون تا آخر عمر بازنشستگی ندارد و دانش آموزی هم تعطیل بردار نیست و باید تا جایی که می توانند بیاموزند و همانطور که در احادیث عنوان شده حیات انسان به علم و عمل او است .

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با تاکید براینکه اکنون در شرایط سختی هستیم و در جنگ نرم به سر می بریم، تصریح کرد: دشمن در سه نقطه کشور را مورد هدف قرار داده است که اولین نقطه، خانواده است که پایه و اساس خانواده های ما را هدف قرار داده است. در شبکه های مجازی و ماهواره ای در حال تبلیغ و از بین بردن نقش این نهاد اصلی در کشور است.

وی دومین نقطه هدف دشمن را مراکز آموزشی اعلام کرد و گفت: دشمن از مهد کودک تا دانشگاه دانش آموزان را هدف قرار داده و برای مثال در سند ۲۰۳۰ در حال ضربه زدن است که خوشبختانه نظام آموزش و پرورش با ظرفیت خوبی که ایجاد کرده تاکنون بزرگانی در این حیطه تربیت کرده است.

سردار فدا ادامه داد: سومین موضوع الگو دهی است که باید از آن به عنوان نماد برتر برای کشور استفاده کنیم. در این زمینه باید از کسانی که تابع شاخص های مطرح هستند استفاده و آنها را به نسل جوان بشناسانیم. متاسفانه در این زمینه غفلت کرده ایم و باید بیشتر کار کنیم.

وی با بیان اینکه اصفهان یک دهم شهدای کشور را تقدیم کرده است، تصریح کرد: بیشترین شهدای دانشجو سهم اصفهان است. هیچ استانی دو لشکر نداشت و اصفهان دو لشکر خط شکن داشته که در زمان جنگ دلاوری های بسیار داشته اند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اظهار کرد: نام شهید کاظمی و خرازی لرزه ای بر پشت دشمن بود و اصفهان بیشترین خانواده بالای دو شهید را داشته که می توانیم از این نمادها در کنار سابقه تاریخی اصفهان به نسل جدید استفاده کنیم.

سردار فدا گفت: آمریکا در حال معرفی قهرمانان جنگ جهانی خود است و ما نیز باید از این ظرفیتمان استفاده کنیم.

وی به شهید زرین اشاره کرد و افزود: این شهید در زمانی که به جنگ رفت، ۶ بچه داشت و از جان و زندگی خود گذشت تا از کشور دفاع کند. باید برای شناسایی این شهید که موفق به کشتن ۲۵۰۰ عراقی شد به نسل جوان تلاش کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: آمریکایی ها یک تک تیرانداز دارند که همه جا معرفی می کنند، البته موفقیت های این فرد در مقابل مردم بی دفاع بوده است، اما ما شهید زرین را داریم که بیش از ۳ هزار شلیک موفق داشته است. شهید زرین در زمانیکه عراقی ها خواب بودند، غذا می خوردند به آنها شلیک نمی کرده و این شرایط مطابق استانداردهای ما بوده است.

وی ادامه داد: شهید زرین در والفجر ۴ جلوی پیشروی گردان عراق را گرفت و حماسه ای آفرید و اگر ما اینها را معرفی نکنیم، جوانان ما الگو نمی گیرند.

 فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به رشادت های جوانان ایرانی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: جوانان ما در آن زمان با روش مهندسی معکوس موفق به پیروزی شدند.

سردار فدا افزود: در آن زمان به برکت کمک مراکز عملی، موفقیت های بسیاری به دست آمد و امروز نیز به مدد مراکز علمی کشور در حال تلاش و رسیدن به موفقیت هستیم. امروز موشک شهاب و ماهواره داریم و قدرت بازدارندگی ما به حدی است که وقتی سردار سلیمانی را هدف قرار دادند، توانستیم پایگاه آمریکا در عراق را بدون ترس موشک باران کنیم.

وی تاکید کرد: امروز که مورد هجمه هستیم و تحریم ها فشار می آورد، نیازمند برگشت به فرهنگ دفاع مقدس و بهره گیری از دانش جوانان خود هستیم و می توانیم با ایستادگی در برابر استکبار به سرمنزل مقصود برسیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: اگر قرار بود پشت میز مذاکره بنشینیم، چرا انقلاب و جنگ کردیم؟ ما برای اینکه بتوانیم سرنوشت خودمان را در دست داشته باشیم انقلاب کردیم و ۸ سال جنگیدیم.

سردار فدا با بیان اینکه منکر مشکلات اقتصادی کشور نیستم، اظهار کرد: کسانی که دنبال تابستان داغ برای ما بودند، امروز خودشان دچار مشکل شده اند. امروز صدای تفرقه و دودستگی ایالت های امریکا شهره خاص و عام شده است.

وی اضافه کرد: منکر وجود فساد نیستیم، اما شرایط ما دچار تزلزل است. نارسایی وجود دارد، اما این شرایط را تحمل می کنیم، چون می خواهیم روی پای خودمان بایستیم. ما امروز عزت و سربلندی داریم و در مقابل مشکلات باید صبر کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تاکید کرد: در حوزه علمی توانسته ایم از اول انقلاب به جهش ۴۰ پله ای برسیم و اکنون نیز باید بیشتر خودمان را نشان دهیم. باید به داشته ها و ظرفیت مراکز علمی خود ببالیم و قدر داشته هایمان را بدانیم.

مراسم آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور روسا و مسئولان دانشگاه، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان و جمعی از دانشجویان دانشگاه اصفهان در گلزار شهدای این دانشگاه برگزار شد.  در انتهای این مراسم از سه کتاب صوتی با همکاری دانشجویان دانشگاه اصفهان با همکاری بنیاد حفظ آثار نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان رونمایی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی هفته دفاع مقدس استانی علمی و آموزشی فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان شهید زرین سردار فدا هدف قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۴۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد