Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-28@14:50:30 GMT

سودان در راه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۴۳۶۹

سودان در راه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

یک مسئول سودانی از گفتگوی این کشور برای عادی‌سازی روابط با تل‌آویو خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از العالم، یک مسئول برجسته دولت سودان با بیان اینکه عادی‌سازی روابط میان خارطوم و تل‌آویو تقریباً قطعی است، گفت که اقدامات مربوط به این موضوع در حال حاضر شتاب گرفته است.

«حیدر الصافی»، عضو شورای مرکزی ائتلاف «احزاب آزادی و تغییر» و از رهبران حزب جمهوری گفت: هدف از مذاکرات میان مسئولان سودانی، آمریکایی‌ و اماراتی در ابوظبی این است که سودان را در برابر عمل انجام شده قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت سودانی به ریاست «عبدالفتاح البرهان»، رئیس شورای حاکمیتی سودان به همراه «نصرالدین عبدالباری»، وزیر دادگستری و «علی بخیت»، رئیس‌دفتر «عبدالله حمدوک» نخست‌وزیر سودان از روز یکشنبه وارد ابوظبی شدند تا با مسئولان آمریکایی و اماراتی درباره عادی‌سازی روابط میان خارطوم و تل‌آویو گفتگو کند.

یک مسئول عالی‌رتبه دولت سودان نیز گفت: اگر سودان عادی‌سازی روابط با تل‌آویو را به تأخیر بیندازد، ممکن است این کار بی‌فایده و بی‌ارزش شود.

او افزود: اسرائیل اکنون از احتمال عادی‌سازی روابط 6 کشور سخن می‌گوید و چنانچه عربستان روابط خود با این رژیم را عادی‌ کند در آن صورت سودان منزوی می‌شود و عادی‌سازی روابط با تل‌آویو بدون دستاورد خواهد شد، لذا بایستی این تصمیم در زمان مناسب اتخاذ شود و سودان جزو کشورهای آغازگر عادی‌سازی روابط باشد.

انتهای پیام/4033/

منبع: آنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی سودان عادی سازی روابط عادی سازی روابط تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو

منابع رسانه‌ای صهیونیستی در این باره اعلام کردند که هزاران صهیونیست امروز در خیابان «کابلان» در تل‌آویو تجمع کردند و خواستار برگزاری انتخابات زود هنگام شدند.

معترضان همچنین با سر دادن شعارهایی، خواستار امضای توافق تبادل اسرا با جنبش حماس و بازگرداندن اسرای صهیونیست از نوار غزه شدند.

هزاران صهیونیست نیز در مقابل مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل‌آویو تظاهرات کردند و آزادی اسرای صهیونیست را خواستار شدند.

پس از گذشت ۲۰۴ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

این رژیم طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۴ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • سفر هیات مصری به تل‌آویو برای انجام مذاکرات
  • هیئتی از مصر وارد تل‌آویو شد