Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز نشست مشترک و برخط رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی با دبیرکل انجمن بین المللی ورزش برای همه (تفیسا) با هدف توسعه همکاری های مشترک برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  در این نشست افشین ملایی ضمن قدردانی از نگاه و رویکرد مثبت تفیسا افزود: موضوع کم تحرکی یک مسأله و چالش جهانی است و از این رو به اشتراک گذاری تجارب جهانی در این راستا بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل ما بیش از هر زمان دیگر به تجارب موفق بین المللی در این راستا نیازمندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملایی افزود: خوشبختانه رویکردها و برنامه های فدراسیون کاملا با ادبیات روز ورزش همگانی منطبق است و امیدوارم بتوانیم با تکیه بر رویکرد بازاریابی اجتماعی زمینه کاهش کم تحرکی ملی فراهم کنیم.

رییس فدراسیون ورزش های همگانی همکاری و تعامل یا تفیسا را مثبت و سازنده ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد نقش فدراسیون همگانی به عنوان تنها مرجع ملی توسعه ورزش همگانی در اجرای پروژه های جاری فدراسیون بویژه طرح ملی شهر فعال مورد توجه قرار گیرد.

بومن دبیرکل تفیسا نیز با اشاره به محتوای دقیق و حرفه ای برنامه راهبردی فدراسیون ورزش های همگانی افزود: تفیسا آماده حمایت کامل از برنامه ها و پروژه های فدراسیون ورزش های همگانی ایران است و امیدوار است تعامل و همکاری دو سازمان در بالاترین سطح ممکن تداوم یابد.

بومن از برگزاری کارگاه های بین المللی و همچنین برگزاری دوره های تخصصی برای پروژه های ویژه فدراسیون بویژه شهر فعال خبر داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش همگانی فدراسیون ورزش های همگانی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد.

تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفتگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر روسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رییس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امورخارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفتگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است.

رییس فدراسیون والیبال ایران امشب(جمعه ۱۴ اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

کد خبر 6095559

دیگر خبرها

  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • دستاورد سفر بذرپاش به امارات متحده عربی چه بود؟ 
  • افزایش تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار+ فیلم
  • دستاورد سفر بذرپاش به امارات چه بود؟