Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- لوییس سوارز مهاجم 33 ساله اروگوئه ای بارسلونا روزهای عجیب و سختی را سپری می کند.
به گزارش آریا، لوییس سوارز اخیرا به باشگاه یوونتوس بسیار نزدیک شده بود اما برای پیوستن به این تیم باید جهت کسب شهروندی اروپا، پاسپورت ایتالیایی می گرفت. در همین راستا او هفته گذشته به پروجا ایتالیا سفر کرد و برای اخذ پاسپورت ایتالیا، در آزمون زبان ایتالیایی شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوارز در این آزمون قبول شد اما مشخص شد که یوونتوس مقصد آینده او نخواهد بود.
سپس اتلتیکو مادرید برای جذب سوارز وارد عمل شد و برای امضای قرارداد با او به توافق نهایی رسید اما جوزپ ماریا بارتومئو رییس بارسلونا اجازه فسخ قرارداد سوارز را نمی دهد چرا که نمی خواهد این مهاجم اروگوئه ای به اتلتیکو مادرید منتقل شود. خبرگزاری ANSA ایتالیا گزارش داده آزمون زیان ایتالیایی لوییس سوارز بسیار مشکوک بوده و برای اخذ پاسپورت ایتالیا او در این امتحان تقلب کرده است. در همین راستا تحقیقاتی صورت گرفته و نوارهای صوتی در خصوص رساندن تقلب به سوارز منتشر شده است: او حتی یک کلمه هم ایتالیایی صحبت نمی کند. او نمی تواند افعال را صرف و استفاده کند و فقط می تواند از مصدرها استفاده کند. ترس ما این است که اگر خبرنگاران از سوارز سوال کنند، او نتواند جواب دهد. دستمزد او 10 میلیون یورو در هر سال است، باید در این آزمون قبول شود.
لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای بارسا که در فهرست مازاد رونالد کومان قرار گرفته، این روزها در تلاش برای دریافت مجوز جدایی خود و فسخ قرارداد با بارسلوناست. روز گذشته ادعا شد که او موفق به فسخ شده و راهی اتلتیکو خواهد شد اما در حالی که به نظر می رسید همه چیز تمام شده، جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا با فسخ قرارداد او مخالفت کرد و گفت که اتلتیکو نیز جزو باشگاه هایی مثل رئال، سیتی، یونایتد، لیورپول و پی اس جی است که برای انتقال به آن مجوز فسخ داده نخواهد شد و او نمی تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی این تیم ها شود.
سوارز چندی پیش با یوونتوس به توافق دست پیدا کرده بود اما انتقال او منتفی شد. او برای اینکه یک بازیکن اروپایی در ترکیب یووه محسوب شود، باید آزمون زبان ایتالیایی را با موفقیت پشت سر می گذاشت. سوارز 27 شهریور در پروجا توانست از این مهم سربلند خارج شود. سوارز با تایید پرفسور لورنزو روکا از دانشگاه پروجا توانست مدرک B1 زبان خود را دریافت کند.
او در مصاحبه با خبرگزاری آنسا گفته بود:« آزمون سطح B1 یک آزمون شفاهی است و بیشتر به تسلط گفتاری و شنیداری فرد ارتباط دارد. یک ربع با سوارز در مورد مسائل غیرفوتبالی صحبت کردیم و باید بگویم او هیچ مشکلی در درک زبان نداشت و به خوبی هم ایتالیایی صحبت می کرد. در مورد اروگوئه، زندگی شخصی و مسائل فرهنگی حرف زدیم و مشخص بود که او قبلا به خوبی از زبان ایتالیایی شناخت داشت و در یکی دو هفته اخیر هم یک دوره فشرده زبان را پشت سر گذاشته بود. در مجموع مصاحبت لذتبخشی بود و او بدون مشکل مدرکش را دریافت کرد. سوارز بسیار سمپاتیک بود و رفتاری کاملا دوستانه داشت.»
امروز اما گاتزتا دلو اسپورت فاش ساخت که لوئیس سوارز از قبل سوالات آزمون را در اختیار داشته و حتی نمره قبولی نیز پیش از امتحان به وی داده شده بود. در واقع حضور سوارز در پروجا تنها جنبه تشریفاتی داشت و ستاره اروگوئه ای از قبل توسط مسئولان امتحان از همه چیز آگاه شده بود. پلیس ایتالیا از چند روز پیش تحقیقات در این زمینه را شروع کرد و اکنون به شواهد و مدارک جالبی دست یافته است. گاتزتا بخشی از صحبت های مسئولان امتحان را نیز منتشر کرده است. صحبت هایی که پلیس ایتالیا به آن دست یافته است:« سوارز باید امتحان را پاس کند چون او سالی 10 میلیون یورو دستمزد می گیرد..... اگر او را مردود کنیم، مثل بمب صدا می کند...... بگویید چه نمره ای بهش بدهم و تمام.....اما او نمی تواند افعال را به درستی در جملات به کار ببرد .... او را به خوبی آماده کرده ام و در حال حفظ کردن سوال و جواب‌هاست.»
این قضیه می تواند یک رسوایی بزرگ برای ستاره بارسا تلقی شود و هرچند انتقال او به یوونتوس منتفی شده ولی در اختیار داشتن سوالات از قبل و هماهنگی با مسئولان امتحان می تواند برای هر دو طرف تبعات بدی داشته باشد. پلیس ایتالیا به این نتیجه رسیده است که سوارز هرچند از طریق آموزش از راه دور ایتالیایی نسبت به این زبان شناخت داشته ولی او در اندازه های پاس کردن آزمون B1 نبوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مهاجم بارسلونا سوارز یوونتوس اروگوئه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۴۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

بازی رفت دو تیم در سن‌سیرو با نتیجه ۱ بر ۰ به سود یوونتوس به پایان رسید. آث میلان در رده دوم و یوونتوس در رده سوم رده بندی لیگ ایتالیا حضور دارند و تیم بولونیا با شاهکار تیاگو موتا با اختلاف دو امتیازی در تعقیب تیم یوونتوس قرار دارد. تیم رم ایتالیا نیز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در تعقیب این دو تیم قرار دارد. تیم اینترمیلان ایتالیا هفته گذشته با پیروزی دو بر یک در دربی دلا مادونینا چند هفته مانده به پایان رقابت‌ها با اختلاف چشمگیر و با قاطعیت کامل قهرمان سری آ ایتالیا شد. 

tags # یوونتوس ، آث میلان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)