Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - جانشین بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بسیاری از مراکز درمانی کشور از امکانات و خدمات کمتری برخوردار است و خدمات براساس نیاز تعریف نمی‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، سردار تاجیک بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز دیالیز درمانگاه ولایت آمل در دومین روز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هنوز نتوانستیم از گنجینه دفاع مقدس استفاده کنیم و در هر کجا از تفکر دفاع مقدس استفاده کردیم و سرلوحه کار خود قرار دهیم، پیشرفت داشته و موفقیت بسیاری خوبی کسب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حوزه های دفاعی، نانو، سلول های بنیادین با این تفکر پیشرفت کردیم، افزود: دشمن بسیاری از آسیب های ما را بخاطر کم توجهی به تفکر جهادی دفاع مقدس دانسته و نقطه ضعف ما را هدف قرار داده است.

تاجیک عنوان کرد: وقتی سردار حاج قاسم را ترور کردند، دشمن را تهدید کردیم و انتقام اولیه گرفته شد، اما دشمن هیچ عکس العملی نشان نداد؛ زیرا دشمن از ظرفیت و توانمندی کشور ما فهمیده است. 

جانشین بهداشت و درمان ستادکل نیروهای مسلح از بهره مندی ظرفیت‌های خوب و بالا درحوزه سلامت مطرح کرد و گفت: تاکنون چند طرح ملی با همکاری بسیج انجام دادیم که طرح ملی ریشه کنی فلج اطفال با واکسینه یک میلیون کودک در یک روز نمونه ای بوده که در سطح منطقه و جهان کم نظیر بوده است. همچنین طرح ملی ریشه کنی سرخک و سرخیجه نیز فعالیت‌های خوبی انجام شد.

نواختن زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی در استان مازندران به روایت تصاویرزنگ مقاومت در جزایر خلیج فارس طنین‌انداز شد + تصاویرزنگ مقاومت در مدارس کاشان به صدا در می‌آید

تاجیک با تاکید بر اینکه هنگام شیوع بیماری کرونا به محض مشاهده این بیماری با همه ظرفیت بسیج و نیروی مسلح، بیش از 30 هزار بیمار مبتلا در درمانگاه های و مراکز این سازمان بستری و درمان شدند، اظهار داشت:  در هر دو مرحله از افزایش شیوع بیماری نیروهای مسلح حضور داشتند و برحسب لازم بیش از 30 هزار تخت ایجاد کردیم و بیمارستان های صحرایی را بکار بردیم؛ توانمندی و ظرفیت بیشتری وجود دارد که امیدواریم نیاز به آن ایجاد شود، 

وی با بیان اینکه متاسفانه در زمینه توزیع تجهیزات حوزه سلامت دچار مشکل هستیم و بسیاری از مراکز درمانی از امکانات و خدمات کمتری برخوردار است و خدمات براساس نیاز تعریف نمی شود.

جانشین بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به راه اندازی این مرکز با تجهیز دیالیزم بیان کرد: تمام وسایل و تجهیزات این درمانگاه از تولید داخل کشور است که با وجود شرایط تحریم ظالمانه این نشان از خودکفایی کشورمان است.

سپاه کربلا بدنبال ایجاد آسایش برای مردم مازندران است

فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز  در این مراسم با بیان اینکه مازندران ده هزار و 400 شهید در دفاع مقدس و 42 شهید مدافع حرم تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است، گفت: دشمنان نه تنها می خواستند انقلاب را از پای درآورند بلکه هدف اسلام بود که با وجود رشادت های جوانان کشورمان هم خاک و هم عزت و سربلندی اسلام را حفظ کردیم.

سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی افزود: مدافعان سلامت علی رغم تحریم های ظالمانه، با نثار جان خود رضایتمندی را در جامعه شکل دادند.

وی با تاکید بر اینکه تمام نیروهای مسلح برای مردم ایجاد آسایش و راحتی است، گفت: برای مجموعه کلینیک های وابسته به سپاه و درمانگاه ها و درمانگاه ولایت ساری در سال گذشته چهار میلیون و 200زار خدمت به مردم ارائه شد.

مسلمی با بیان اینکه در هر دو مرحله از شیوع شدید کرونا، 192 هزار خدمت اختصاصی داده شده که خوشبختانه فعالیت چشمگیری بوده است، گفت: برای تجیهزات این درمانگاه نیز اعتباری بالغ بر 800 میلیارد ریال در حوزه درمانی خدمت رسانی شده است؛ هر آنچه در سپاه انجام می شود برای رضایت و آسایش مردم است.

انتهای پیام/ 685/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جانشین بهداشت و درمان نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۴۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، نیروهای این کشور به یک قطار باری که تجهیزات نظامی تامین شده از سوی غرب را برای اوکراین حمل می کرد، حمله کرده اند.

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این حمله ترکیبی از جنگنده‌ها، موشک و توپخانه استفاده شده است.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، در این بیانیه همچنین آمده است: « یک قطار با سلاح و تجهیزات نظامی غربی در منطقه شهرک اوداچنویه در دونتسک مورد اصابت قرار گرفت.»

به گفته وزارت دفاع روسیه، پرسنل و تجهیزات تیپ ۶۷ مکانیزه نیروهای اوکراینی نیز در ایستگاه بارگیری راه آهن در منطقه شهرک «بالاکلیا» در منطقه خارکیف اوکراین مورد حمله قرار گرفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت