Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: روزی که برای ثبت نام به مجلس در فرمانداری حاضر شدم به خبرنگاران گفتم حقوقی بابت نمایندگی مردم در مجلس دریافت نمی کنم. - اخبار استانها -

علیرضا شهبازی در واکنش  به خبر دریافت خودرو دنا پلاس تمام اتوماتیک توسط نمایندگان مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در نهاوند اظهار داشت: من با مردم و خدای خودم عهدی بسته‌ام تا از مزایای مجلس برای خودم استفاده نکنم بنابراین همان حقوق بازنشستگی دیوان محاسبات برای من کافی است و خودروی دنا پلاس را هم نخواهم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هنوز این خودرو به نمایندگان مجلس تحویل داده نشده و سند آن به نام مجلس شورای اسلامی است و باید منتظر تصمیم مجلس در این مورد باشیم.

تذکر نمایندگان مجلس به روحانی درباره هزینه‌کرد بودجه سازمان محیط زیستواکنش سخنگوی هیئت رئیسه مجلس درباره تحویل دنا پلاس به نمایندگانادامه رسیدگی به طرح تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی در دستور کار نمایندگان

 این مقام مسئول عنوان کرد: من رسما در حضور شما خبرنگاران نهاوندی در روز ثبت نام  اعلام کرده‌ام هر چیزی که  از مجلس به من بدهند من آن را صرف کارهای خیر و عام المنفعه در نهاوند می‌کنم و قطعا اگر این خودرو هم تحویل نمایندگان بشود همین اتفاق خواهد افتاد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: شرایط اقتصادی مردم بخصوص حوزه انتخابیه نهاوند بد است و در هر خانواده یک یا دو جوان تحصیل کرده بیکار هستند به همین دلیل وقتی اولین حقوق مجلس واریز شد دو حساب خیریه در دو بانک ملی و مهر اقتصاد نهاوند افتتاح کردم و  در چهار ماه گذشته دریافتی من از مجلس به این دو حساب واریز شده است تا صرف کارهای خیر و عام المنفعه شود.

شهبازی اظهار داشت: من با همان روحیه جهادی دوران خدمت در جهاد کشاورزی و استانداری هستم و خودم را همیشه خادم مردم می‌دانم به همین دلیل حتی در دولت قبلی که استاندار کردستان بودم نیز تمامی حقوق و مزایای دریافتی از دولت را به ساخت مدرسه‌ای در منطقه محروم این استان اختصاص دادم.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم بیش از هر دوره‌ای با شرایط سخت اقتصادی رو به‌رو هستند بنابراین ما نیز باید در این شرایط یاور آنها باشیم، افزود: با توجه به رایزنی‌هایی که با بنیاد برکت داشتم 2 هزار بسته غذایی به همراه لوازم و تحریر برای خانواده‌های بی بضاعت تهیه کردیم که در روزهای آینده توزیع می‌شود.

انتهای پیام/741/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دنا پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول

ارقام پیشنهادی فروشنده‌های دنا و تارا نسبت به روز گذشته پنج میلیون تقلیل پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، روند کاهش قیمت خودرو که از ابتدای اردیبهشت کلید خورده، امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت به با شیب ملایمی ادامه پیدا کرد و دنا پلاس اتوماتیک آپشنال به‌عنوان یکی از گران‌ترین سواری‌های داخلی پنج میلیون کمتر از دیروز فروخته می‌شود.

قیمت دنا پلاس آپشنال در بازار آزاد امروز یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان است و مدل‌های دیگری مثل دنا پلاس شش‌دنده، سورن پلاس بنزینی و مدل‌های مختلف تارا با همین میزان کاهش قیمت روانه بازار شده‌اند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز با افت قیمت دو میلیونی پا به بازار گذاشته و همین میزان کاهش قیمت در ارقام پیشنهادی فروشنده‌های ۲۰۷ دنده‌ای ارتقایافته، ۲۰۷ با موتور TU۳ و سورن پلاس دوگانه‌سوز به‌چشم می‌خورد. قیمت روز محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد

خودرو

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

سورن پلاس دوگانه‌سوز EF۷ مدل ۱۴۰۳

۸۲۰ میلیون تومان

۸۱۸ میلیون تومان

سورن پلاس بنزینی EF۷ مدل ۱۴۰۲

۶۳۵ میلیون تومان

۶۳۰ میلیون تومان

دنا پلاس شش‌دنده‌ ارتقایافته مدل ۱۴۰۳

۹۶۰ میلیون تومان

۹۵۵ میلیون تومان

دنا پلاس اتوماتیک آپشنال مدل ۱۴۰۳

یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان

پارس سال XU۷p مدل ۱۴۰۲

۶۶۵ میلیون تومان

۶۶۵ میلیون تومان

۲۰۷ با موتور TU۳ مدل ۱۴۰۳

۶۷۵ میلیون تومان

۶۷۳ میلیون تومان

۲۰۷ دنده‌ای ارتقایافته مدل ۱۴۰۳

۸۰۵ میلیون تومان

۸۰۳ میلیون تومان

۲۰۷ اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای مدل ۱۴۰۳

یک میلیارد و ۸۰ میلیون

یک میلیارد و ۸۰ میلیون

رانا پلاس ارتقایافته مدل ۱۴۰۳

۶۵۰ میلیون تومان

۶۵۰ میلیون تومان

رانا پلاس سقف‌شیشه‌ای ارتقایافته مدل ۱۴۰۳

۶۹۰ میلیون تومان

۶۹۰ میلیون تومان

تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۲

۸۱۵ میلیون تومان

۸۱۰ میلیون تومان

تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۳

۹۷۵ میلیون تومان

۹۷۰ میلیون تومان

تارا اتوماتیک V۴ مدل ۱۴۰۳

یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲

۶۶۰ میلیون تومان

۶۵۸ میلیون تومان

منبع:فرارو

دیگر خبرها

  • ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • قیمت خودرو امروز 13 اردیبهشت 1403
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • قیمت خودرو امروز ۱۳ اردیبهشت + جدول
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • قیمت خودرو امروز 12 اردیبهشت 1403