Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:50:10 GMT

آغاز اردوهای تیم ملی کاراته از هفته اول آبان ماه

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۴۹۰۷

آغاز اردوهای تیم ملی کاراته از هفته اول آبان ماه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، سید شهرام هروی سرمربی، حسن روحانی، سعید حسنی پور و نعیما خواجوی مربیان تیم ملی کاراته کشورمان امروز با حضور در محل فدراسیون کاراته با سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون در خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی کاراته دیدار و گفت و گو کردند.

در این جلسه مقرر شد ملی پوشان کشورمان از روز شنبه ۵ مهر طبق برنامه مربی بدنساز و زیر نظر مربیان تیم، تمرینات خود را به صورت انفرادی و خارج از اردو آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از گذشت یک ماه از این تمرینات، اردوهای تیم ملی کاراته از هفته اول آبان ماه با رعایت کامل پروتکل بهداشتی آغاز خواهد شد.

قرار است در مرحله نخست اردوی تیم ملی ذبیح الله پورشب، سجاد گنج زاده، امیر مهدی زاده و بهمن عسگری حضور داشته باشند. البته ممکن است تعداد ورزشکاران حاضر در اردو به ۶ نفر نیز افزایش یابد که تصمیم گیرنده نهایی درباره این موضوع سید شهرام هروی است.  

ملی پوشان کاراته ایران خود را آماده حضور در رقابت های انتخابی کاراته در رباط مراکش می کنند. تا به امروز دو سهمیه المپیک کاراته ایران در بخش مردان قطعی شده است.

کد خبر 5030533

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوی تدارکاتی تیم ملی کاراته اردوی آماده سازی شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا ویروس کرونا تیم فوتبال التعاون عربستان تیم فوتبال الشرطه عراق لیگ برتر والیبال تیم فوتبال الدحیل قطر لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال سپاهان اصفهان یحیی گل محمدی فدراسیون کشتی تیم ملی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۴۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشتند، کنار گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد