Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری کرج، غفور قاسم پور عصر سه شنبه در دیدار رسمی با «علیرضا عباسی» منتخب مردم شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد  در مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی،ضمن تبریک موفقیت وی در راهیابی به کرسی مجلس، اعتبارنامه منتخب مردم را به وی اعطا کرد .
بنابر آیین نامه داخلی مجلس، هر نامزد انتخابات مجلس که توانسته است رای کافی برای حضور در مجلس را کسب کند، اعتبارنامه نمایندگی دارد،اعتبار نامه نمایندگان مجموعه مدارکی است که در ارتباط با سوابق کاری و نحوه انتخاب هر نماینده در پرونده وی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مرحله اول یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی« مهدی عسگری»  از حوزه انتخابیه کرج ، فردیس و اشتهارد و «علی حدادی» از حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ،نظرآباد و طالقان به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.در مرحله دوم یازدهمین دروه انتخابات مجلس که ۲۱ شهریورماه سال جاری برگزاری شد، « علیرضا عباسی» به عنوان دومین منتخب مردم از حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد به کرسی مجلس راه یافت. 
استان البرز دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که ۲ کرسی آن مربوط به حوزه انتخابیه کرج است.

برچسب‌ها کرج انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت سیاسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرج انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت سیاسی کرج انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت سیاسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد

پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس در بازدید از روند ضبط این مناظره‌های تلویزیونی اظهار کرد: به منظور عدالت رسانه‌ای برای نامزد‌هایی که به دور دوم انتخابات مجلس رسیده اند، فرصت یکسان و رایگان برای معرفی در رادیو و تلویزیون این مرکز فراهم شده است.

او افزود: بر این اساس برای هر کدام از نامزد‌ها یک برنامه به مدت ۲۰ دقیقه و برای هر حوزه ۳ مناظره با مدت زمان ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه ضبط و در زمان تبلیغات از صدا و سیمای مرکز فارس پخش می‌شود.

قزل سفلی رئیس ستاد انتخابات فارس هم در بازدید از روند ضبط مناظره‌های نامزد‌های مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از ۱۸ کرسی سهم استان فارس در مجلس شورای اسلامی، ۲ کرسی مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم انتخابات رسیده است.

او با بیان اینکه نامزد‌ها بر اساس قانون می‌توانند از امکانات و ظرفیت‌های دولتی برای تبلیغات انتخاباتی برخوردار شوند، ادامه داد: در استان فارس در ۲ بخش تبلیغات محیطی بیش از ۷۰ سالن اجتماعات برای سخنرانی، بیش از هزار و ۵۰۰ تابلو تبلیغاتی و بیش از ۳۵ هزار متر مربع مکان برای نصب پوستر و بنر تبلیغاتی در نظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد