Web Analytics Made Easy - Statcounter

همان طور که می دانید پکیج یکی از رایج ترین وسایل گرمایشی می باشد که در انواع مختلفی از ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام آچاره، تعمیر پکیج و سرویس آن مساله مهمی است که باید به آن توجه شود. زیرا که عمل تعمیر پکیج توسط افراد کار بلد و همچنین سرویس پکیج می تواند به عملکرد بهتر آن کمک زیادی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پکیج ها از آنجا که سیستم مخصوص به خود را دارند و از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند، باید هنگام خراب شدن و عدم کارکرد درست؛ توسط افراد متخصص این کار مورد بررسی قرار بگیرند تا عیب آنها تشخیص داده شود و بهترین اقدام برای رفع آن صورت بگیرد.

در ادامه به ارائه اطلاعات بیشتری در مورد انواع پکیج ها و علت خرابی های آنها و لزوم انجام تعمیر پکیج می پردازیم.

پکیج چیست و چه کاربردی  دارد؟

همان طور که اشاره کردیم پکیج ها یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین وسیله های گرمایشی می باشند. پکیج وسیله ای گرمایشی است که برای گرم شدن آب لوله کشی و گرم کردن فضای داخلی ساختمان های متعدد به کار گرفته می شود. 

 پکیج از این رو بسیار مورد استقبال واقع شده، زیرا افراد را از خرید آبگرمکن و بخاری به صورت جداگانه بی نیاز می کند. همچنین جای کمی را در فضای خانه می گیرد و دارای ظاهر زیبا و شیکی می باشد و در خانه های امروزی یکی از ضروریات می باشد.

دلیل دیگر پرطرفدار بودن پکیج ها، ایمنی بالا آن است که مانند بخاری ها؛ گاز گرفتگی و آتش سوزی را ایجاد نخواهد کرد.

در کنار این کاربردی بودن، تعمیر پکیج همواره یکی از دغدغه های مشتریان می باشد. زیرا پکیج دارای  یک  سیستم خیلی ساده نمی باشد، بلکه با کمی پیچیدگی همراه است که کوچک ترین ایراد می تواند مشکلات زیادی را مانند عدم گرم شدن آب، سرد و گرم شدن لحظه ای آب، عدم گرم کردن کامل و درست فضای خانه، چکیدن آب از رادیاتورها ایجاد کند.

اود اما همه این مشکلات می تواند توسط یک فرد متخصص و یک تعمیرکار حرفه ای به راحتی حل شود.

مزایای پکیج

پکیج مزیت های زیادی را نسبت به سایر وسایل گرمایشی دارد که همین مزیت ها باعث شده، افراد زیادی تمایل به نصب آن در منازل خود داشته باشند. این مزیت ها را ما به شکل دقیق در اینجا بیان کردیم که به شامل موارد زیر می باشد:

. امکان تنظیم دما در اندازه های دلخواه

. نصب آسان و ساده و راحت که توسط یک فرد حرفه ای به راحتی و با ایمنی بالا در زمان کم انجام می گیرد.

. مصرف کمتر انرژی در مقایسه با دیگر وسایل گرمایشی

. دارای ایمنی بالا عدم امکان آتش سوزی و یا گاز گرفتگی در صورت نصب صحیح و انجام سرویس سالینه

. عدم اشغال فضای زیاد

. دارای ظاهر زیبا و شیک

. عدم ایجاد آلودگی صوتی و با کارکرد آرام و بدون صدا

 برای کارکرد درست و بی نقص پکیج چه کنیم؟

در  مورد پکیج ها؛ تعمیر پکیج  مساله ای که بسیار مهم و قابل توجه است. موردی که در درجه اول باید به آن دقت داشته باشید،  پیشگیری از خراب شدن پکیج می باشد.

پکیج از جمله دستگاه ها و وسایلی می باشد که باید همواره به کارکرد آن توجه داشت و با انجام اقداماتی، از خراب شدن آن جلوگیری کرد.

این اقدامات که در قالب سرویس و خدمات پکیج تعریف شده است، موارد مختلفی را شامل می شود.

 برای مثال باید هر شش ماه یکبار و یا سالی یکبار، لوله های آب پکیج بررسی شود و جرم گیری انجام شود، زیرا آب دارای املاح می باشد که این املاح با مرور زمان موجب ایجاد جرم در لوله های آب پکیج می شود و بر عملکرد آن تاثیر منفی می گذارد و موجب خرابی می شود.

اقدام دیگر که در رابطه با سرویس پکیج انجام می گیرد، بررسی دودکش می باشد که از جای خود تکان نخورده باشد و مشکلی در ارتباط با نشت گاز و پس دادن گاز به داخل ساختمان وجود نداشته باشد.

با انجام این موارد می توانید به عمر طولانی تر پکیج خود کمک کنید و از خرابی های مکرر آن جلوگیری  کنید، ضمن اینکه با این اقدام، از ایمنی پکیج نیز مطمئن خواهید بود و مشکلات خطرناکی مثل نشت گاز ایجاد نخواهد شد.

 برای اینکه سرویس پکیج به درستی انجام شود و همیشه آبی کاملا داغ داشته باشید و فضای خانه در روزهای زمستان گرم باشد، از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید تا در زمان کوتاه، تعمیر پکیج انجام گیرد.

بهترین شیوه و روش تعمیر پکیج

گفتیم که برای جلوگیری از خراب شدن پکیج و یا در حقیقت برای به حداقل  رساندن خرابی و کارکرد درست، از سرویس  پکیج به صورت سالانه و یا هر شش  ماه یکبار غافل  نشوید.

اگر نتوانستید ایراد و علت عدم کارکرد درست پکیج را تشخیص دهید و یا مشکل فقط با یک تمیز کردن لوله های پکیج حل نشد، در این مواقع بهترین شیوه و روش  تعمیر پکیج، تماس با مراکز خدمات پکیج می باشد.

 تعمیر کار با بررسی قسمت های مختلف پکیج و توسط تجربه و توانایی که دارد، می تواند به سرعت مشکل پکیج شما را پیدا کند و آن را رفع کند و اقدامات لازم مثل تعمیر قطعات پکیج و یا اگر نیاز باشد تعویض قطعات خراب شده را انجام دهد. بدین شکل پکیج شما را سالم و با کارکرد درست تحویلتان دهد. 

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعمیر پکیج تعمیرکار پکیج کارکرد درست تعمیر پکیج خراب شدن پکیج ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تعمیر کردن ساده و کاربردی لامپ LED با باتری قلمی (فیلم) نحوه صحیح باتری به باتری کردن خودرو (فیلم) با این روش باتری لپ تاپ رو زنده کنید (فیلم)

دیگر خبرها

  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)