Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:23:11 GMT

شهروند اراک به مصاف راهیاب ملل کردستان می رود

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۵۵۱۳

شهروند اراک به مصاف راهیاب ملل کردستان می رود

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم دور رفت مسابقات لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور (جام سردار شهید قاسم سلیمانی) فردا (چهارشنبه) با انجام هفت پیکار در شهرهای اردکان، یزد، تهران، مریوان، آمل، ارومیه و گنبد پیگیری خواهد شد. در این هفته تیم والیبال شهروند اراک میهمان راهیاب ملل کردستان است.

نماینده اراک، در فصل جدید لیگ برتر والیبال کشور، بازی نخست را در استراحت به سر برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته دوم برابر تیم هورسان رامسر باخت فنی سه بر صفر در کارنامه اش ثبت شد و در هفته سوم لیگ برتر والیبال که میزبان خاتم اردکان بود در یک بازی خانگی تن به شکست داد.

شهروند اراک در هفته چهارم برابر تیم راهیاب ملل کردستان در مریوان صف‌آرایی می‌کند. نماینده کردستان در سه بازی خود نتایج را به حریفان خود واگذار کرده است، و پیروزی در کارنامه خود ندارد و هم اکنون در قعر جدول قرار دارد. البته پیروزی تیم والیبال شهروند اراک در این مصاف دور از دسترس نیست و نماینده اراک می‌تواند فردا اولین پیروزی خود را در این فصل تجربه کند.

تیم والیبال شهروند اراک، امسال با ترکیب جوان در لیگ حضور دارد. امید می‌رود از تنش‌ها و حواشی غیر فنی تیم کاسته شود و مسئولان استان مرکزی نیز برای تأمین منابع مالی باشگاه تدبیری بیاندیشند.

گفتنی است، هم اکنون در پی استعفای احمد لاهویی سرمربی پیشین تیم شهروند اراک، حسن سمیعی مسئولیت فنی تیم والیبال شهروند اراک را برعهده دارد و محمد امین حیدری، محمد رضا بیک، مهدی ثامنی، سعید حسینقلی زاده، علی طبری، امیر افشاری، معین معین فر، احمدرضا میرهادی، کاوه قاسمی، علی حمیدی، محمد عطایی، علیرضا قهرمانی، مجتبی فرهادی و علی سمیعی فر، ترکیب تیم والیبال شهروند اراک را، مقابل راهیاب ملل کردستان تشکیل می‌دهند.

کد خبر 5030557

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک لیگ برتر والیبال کشور تیم والیبال شهروند اراک راه یاب ملل مریوان ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه توهین به پیامبر گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی تیم والیبال شهروند اراک راهیاب ملل کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس

به گزارش ورزش‌ سه ، دانشگر در مصاف با صنعت نفت آبادان چند ثانیه پیش از گل بحث‌برانگیز یوسف کی‌شمس با مصدومیت از ناحیه کتف مواجه شد و مجبور به ترک زمین شد. 
پس از آن باشگاه سپاهان به صورت دقیق درباره میزبان آسیب دیدگی دانشگر اظهارنظر نکرد و به همین دلیل مشخص نبود چه زمانی شرایط بازگشت به ترکیب را پیدا می‌کند و به همین دلیل تصور شد او فصل را از دست خواهد داد. 
با این حال دانشگر که اشتیاق زیادی برای بازگشت به ترکیب سپاهان داشت، حتی در هنگام مصدومیت در تمرینات و مسابقات و حتی سفرهای سپاهان حضور داشت تا حالا در آخرین بازی طلایی‌پوشان اصفهانی در فهرست تیم قرار بگیرد تا در صورت نیاز وارد زمین شود. 

مورایس در ورزشگاه آزادی اما ریسک نکرد و به زوج هادی محمدی و سیاوش یزدانی اعتماد کرد که نمایش خوبی در هفته‌های اخیر و با مصدومیت دانشگر داشته‌اند و حالا دست کادر فنی سپاهان در پنج هفته باقی‌مانده لیگ برتر و مسابقه جام حذفی برابر ملوان با بازگشت دانشگر بازتر هم خواهد شد.

عکس: سهیل اسماعیلی

دیگر خبرها

  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • چلسی - وست هم؛ ترکیب رسمی
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند