Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، داود شهرکی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در حاشیه افتتاح کارخانه تولید دستمال کاغذی اظهارداشت: این کارخانه با حجم سرمایه گذاری چهار هزارو ۳۰ میلیون ریال راه‌اندازی شده است.

داود شهرکی با بیان اینکه این کارخانه سالانه ظرفیت تولید ۱۴۰ تن دستمال کاغذی را دارد افزود: همچنین این کارخانه برای ۶ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی ربیعی شامگاه دوشنبه به منظور دیدار و گفت‌وگو با اقشار مختلف مردم و بازدید از چندین طرح اجتماعی، آموزشی و تولیدی وارد زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد.

تجلیل از خانواده معظم شهدا در دومین روز از هفته دفاع مقدس، برگزاری جلسه شورای اطلاع‌رسانی، نشست خبری با اصحاب رسانه، دیدار با احزاب و فعالان اجتماعی سیستان‌وبلوچستان و افتتاح و بازدید از چندین طرح اجتماعی از مهمترین برنامه‌های دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری در این سفر یک‌روزه بود.

غبار روبی از مزار شهدا، بازدید پایگاه اجتماعی ستایشگران، مرکز توانبخشی صنایع نخاعی، مجتمع آموزشی - تولیدی زینب کبری(س)، کارخانه تولید لباس و همچنین افتتاح کارخانه‌های بسته بندی آب معدنی و دستمال کاغذی در شهرک صنعتی زاهدان- میرجاوه از دیگر برنامه‌های ربیعی در زاهدان بود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید دستمال کاغذی سخنگوی دولت هفته دفاع مقدس دستمال کاغذی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد

محسن حیدری  اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و الگوهای پیش‌یابی، آسمان سیستان و بلوچستان نیمه ابری است.

وی با اشاره به اینکه بارش‌های بهاری تا روز جمعه در سیستان و بلوچستان ادامه دارد بیان کرد: در زاهدان، نواحی شمالی، ارتفاعات مرکزی و جنوبی استان چهارشنبه و پنجشنبه در بعدازظهر و شب رگبار و رعد و برق برخی نقاط رگبار و رعد و برق شدید، تگرگ و وزش بادشدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد.

وی تصریح کرد: در شمال سیستان و بلوچستان از جمعه وزش باد در برخی ساعات باد شدید و گرد و خاک انتظار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند