Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصاف شاگردان ژوزه مورینیو با حریف دسته چهارمی‌شان در دور سوم جام اتحادیه فوتبال انگلیس به دلیل مثبت شدن تست کرونای برخی از اعضای تیم حریف به زمان دیگری موکول شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسکای اسپورت، بازی تیم‌های تاتنهام و لِیتون اورینت در دور سوم از رقابت‌های جام اتحادیه فوتبال انگلیس به دلیل مثبت شدن نتیجه چند تست کرونا گرفته شده از اعضای تیم لیتون اورینت لغو و به زمان دیگری موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی قرار بود امشب (سه‌شنبه) از ساعت 20:30 به وقت تهران در خانه تیم دسته چهارمی لیتون اورینت برگزار شود.

با توجه به اینکه برخلاف پروتکل‌های بهداشتی لیگ برتر انگلیس، در دسته‌های پایین‌تر فوتبال انگلیس انجام تست‌‌‌های هفتگی برای تشخیص ابتلای اعضای تیم‌ها به کرونا اجباری نیست، باشگاه تاتنهام برای جلوگیری از به خطر افتادن سلامت بازیکنان در تقویم فشرده بازی‌های پیش رو، ترجیح داد که هزینه گرفتن تست کرونا از بازیکن تیم لیتون اورینت را بپردازد. این تست روز شنبه پس از بازی لیتون مقابل تیم منزفیلد انجام و مشخص شده که برخی از اعضای این تیم به کرونا مبتلا شده‌اند.

لیگ برتر انگلیس| برتری قاطع تاتنهام مقابل ساوتهمپتون با پوکر «سون»

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه فوتبال انگلیس ویروس کرونا تاتنهام ویروس کرونا تاتنهام اعضای تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل برای تیمو ورنر تمام شد

مهاجم آلمانی تاتنهام به دلیل مصدومیت بازی‌های باقیمانده این تیم در فصل جاری را از دست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  تیمو ورنر که در جریان شکست خانگی 3 بر 2 روز یکشنبه تاتنهام مقابل آرسنال در هفته سی وپنجم لیگ برتر انگلیس دچار مصدومیت شد و در دقیقه 31 جای خود را برنان جانسون داد، این فصل دیگر نمی‌تواند برای این تیم انگلیسی به میدان برود.

آنگه پوستک‌اوغلو سرمربی تاتنهام در آستانه بازی فردا شب (پنجشنبه) تیمش با چلسی در دیداری معوقه از هفته بیست‌وششم لیگ برتر انگلیس، درباره وضعیت مهاجم آلمانی‌اش گفت: تیمو ورنر از ناحیه همستریک مصدوم شده و از آنجایی که لیگ برتر دو هفته و نیم دیگر به پایان می‌رسد، فصل برای او تمام شده است.

تیمو ورنر 28 ساله که تابستان گذشته با قرارداد قرضی یکساله با بند خرید 16 میلیون یورویی از لایپزیگ به تاتنهام پیوست، بازی با چلسی، لیورپول، برنلی، منچسترسیتی و شفیلدیونایتد را از دست خواهد داد.

آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند

باشگاه تاتنهام این ماه تصمیم خواهد گرفت که آیا بند خرید این مهاجم آلمانی را فعال کند یا خیر. او در فصل جاری در 28 بازی برای اسپرز به میدان رفته و آمار 4 گل‌زده و 4 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • بورل: اعضای اتحادیه اروپا در ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند