Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور اقتصادی و دارایی در مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه مرکزی، گفت: انتظار می‌رود با پیشبرد بیمه هوشمند، هر فرد با در اختیار داشتن یک کارت هوشمند بدون نیاز به ارتباط چهره به چهره، بتواند بیمه‌نامه متناسب با شرایط شغلی و زندگی خود را انتخاب و از مزایای آن بهره‌مند شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از صداوسیما، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه مرکزی، گفت: انتظار می‌رود با پیشبرد بیمه هوشمند، هر فرد با در اختیار داشتن یک کارت هوشمند بدون نیاز به ارتباط چهره به چهره، بتواند بیمه‌نامه متناسب با شرایط شغلی و زندگی خود را انتخاب و از مزایای آن بهره‌مند شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور اقتصادی و دارایی، افزود: خوشبختانه صنعت بیمه از سال ۱۳۹۷ جهش قابل‌توجهی را آغاز کرده است که اکنون شاهد نتایج مثبت آن هستیم اما باید با برنامه، تلاش‌ها به‌گونه‌ای ساماندهی شود که فاصله با سایر کشورها به‌سرعت کاهش یابد.

وی بیان داشت: با توجه به عملکرد بسیار خوب صنعت بیمه در سیل سال ۱۳۹۸، امیدواریم با تأسیس صندوق بیمه حوادث طبیعی، بتوانیم از ظرفیت‌های صنعت بیمه در پذیرش ریسک‌های طبیعی بهره‌مند شویم.

دژپسند با اشاره به اهمیت بیمه‌های مسئولیت در زندگی روزمره و کاری افراد جامعه، گفت: بیمه مسئولیت یکی از مؤلفه‌های بسیار مهم، برای یک اقتصاد رو به رشد است و باید بر روی این بیمه‌نامه، کار بیشتری شود و راهکارهای مناسب انتخاب و عملیاتی شود.

همچنین وزیر اقتصاد با تأکید بر لزوم معرفی کارآتر بیمه زندگی به مردم و ارائه مزایای آن گفت: صنعت بیمه باید با مطالعه و بررسی رشته‌های جدید بیمه‌ای در دنیا، آن‌ها را بومی‌سازی کرده و خدمات مربوط را به مردم ارائه دهد.

دژپسند افزود: صنعت بیمه با احساس مسئولیت در دوران همه‌گیری کرونا، برای حمایت از کسب‌وکارها با طراحی «بیمه‌نامه تعطیلی کسب‌وکار به دلیل اپیدمی و پاندمی» اقدام خوبی انجام داده است، به‌نحوی‌که کسب‌وکارها می‌توانند خود را از ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۲ میلیون تومان درآمد در روز برای حداکثر یک دوره شصت‌روزه، بیمه کنند. با توجه به اهمیت این نوع خدمات بیمه‌ای در این شرایط، لازم است که اطلاع‌رسانی مناسب در این زمینه، در دستور کار صنعت بیمه قرار گیرد. حق بیمه این بیمه‌نامه برای مدت یک سال از ۲۱۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون و هشت‌صد هزار تومان متغیر است و پوشش بیمه‌ای این بیمه‌نامه نیز، کسب‌وکارها را از حداقل ۳۰ میلیون تومان تا ۷۲۰ میلیون تومان تحت پوشش قرار می‌دهد.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: وزیر امور اقتصادی و دارایی فرهاد دژپسند بیمه هوشمند بیمه نامه صنعت بیمه بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرایی شدن پوشش بیمه‌ای دست و پای کربنی

محمد مهدی ناصحی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ افزود: سازمان بیمه سلامت برای بیماران خاص نیازمند تجهیزات حرکتی، تا سقف ۲۵ میلیون تومان از محل صندوق بیماران خاص برای تهیه دست و پای کربنی پرداخت می‌کند، اما برای سایر افرادی که در سوانح و تصادفات دچار قطع عضو می‌شوند سهم هر دستگاه تقسیم شده است و توافقاتی با محوریت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت گرفته که بر اساس ابلاغ این معاونت سهم بیمه سلامت ۳۰ درصد و سهم سازمان بهزیستی ۳۰ درصد در نظر گرفته شده است که ما منتظر اجرایی شدن این مصوبه در سال جاری هستیم. وی ادامه داد: قرار است سازمان بهزیستی متولی این امر باشد تا دست و پای کربنی که در شرکت‌های دانش بنیان داخلی تولید شدند بر اساس این مصوبه مورد حمایت قرار گیرند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نحوه پرداخت حق بیمه خودروها تغییر پیدا می‌کند
  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • حاکمیت باید کارگران را با حقوق خود آشنا کند
  • تاسیس موسسات هوشمند ترافیک در کشور
  • اجرایی شدن پوشش بیمه‌ای دست و پای کربنی
  • سندرم مرموزی که چهره خواننده مشهور را عوض کرد؛ بیماری «سلن دیون» چیست؟
  • خبر جدید وزیر صنعت برای بازار خودرو؛ تکلیف واردات خودرو‌های دست دوم روشن شد
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده
  • مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند