Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@16:22:38 GMT

کاهش 35 درصدی فروش گوشت

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۵۸۹۷

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: به طور میانگین فروش گوشت نسبت به سال گذشته نزدیک به ۳۰ تا ۳۵ درصد کاهش پیدا کرده است. ناطقان: علی اصغر ملکی در رابطه با آخرین وضعیت بازار گوشت اظهار داشت: در سه هفته اخیر بازار گوشت از نظر قیمت نسبتا مناسب بود، زیرا قیمت هر کیلو گوشت ۴ تا ۵ هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با توجه به اینکه اواخر ماه است و مردم قدرت خرید سابق را ندارند، به همین دلیل اندکی از رمق بازار کاسته شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: هرچند قیمت گوشت برخلاف اکثر کالا‌ها با کاهش روبه رو بود، اما شاهد کاهش خرید هستیم و به طور کلی بازار شرایط خوبی ندارد. اگرچه کاهش فروش به تعطیلی زیاد فروشندگان گوشت نیانجامیده است، اما بسیاری تغییر کاربری داده‌اند، به عنوان مثال تعداد زیادی به معاملات املاک روی آوردند و این موضوع هنگام ابطال پروانه قابل مشاهده بود.

ملکی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و کاهش فروش نسبت به سال گذشته در این زمینه توضیح داد: فروش گوشت نسبت به سال گذشته کاهش داشته، زیرا سال گذشته رستوران‌ها فعالیت داشتند و مراسمات برگزار می‌شد. ضمن آنکه مردم نسبت به حال توانایی مالی بهتری داشتند که همه این موارد در کنار هم منجر به فروش بهتر می‌شد. به طور میانگین نسبت به سال گذشته نزدیک به ۳۰ تا ۳۵ درصد فروش گوشت کاهش پیدا کرده است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به اینکه اکنون قاچاق گوسفند به کشور‌های دیگر به صورت محدود انجام می‌شود، توضیح داد: قاچاق گوسفند وجود دارد، اما محدود است. البته باید در نظر داشت که سود حاصل از قاچاق دو برابر سود فروش در داخل کشور است. به طوریکه در داخل کشور هر کیلو گوسفند زنده کیلویی ۴۵ هزار تومان است در حالیکه در عراق ۱۰۰ هزار تومان است، رویه پرداخت هم متفاوت است برخی با دلار خرید و فروش می‌کنند برخی به دینار. منبع: ایسنا برچسب ها: کاهش فروش ، گوشت ، بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کاهش فروش گوشت بازار نسبت به سال گذشته فروش گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید

به گزارش خبرگزاری مهر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۲۹ درصد رشد کرد و به ۶۳ هزار و ۸۲۲.۸۰ دلار معامله شد البته قیمت برترین ارز رمزنگاری دیجیتال جهان، نسبت به هفته گذشته ۱.۹۵ درصد کاهش یافته است.

به نقل از کریپتو، قیمت اتریوم، دومین توکن محبوب، نسبت به دیروز ۵.۶۴ درصد افزایش یافته است و نسبت به هفته گذشته ۳.۸۳ درصد صعود ثبت کرد. ارزش بازار اتریوم اکنون ۴۰۲.۷۴ میلیارد دلار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۳۹ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۲.۸۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۵۲ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱.۹۵ میلیارد دلار است که ۱۸.۷۵ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۵۳ میلیارد دلار است که ۸.۷۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۶.۲۷ میلیارد دلار است که ۸۹.۰۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6090696 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • گوشت اینگونه ۶۳.۵ درصد گران شد