Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد می‌گوید: اهل شعار و شو آف نیست و هیچ قولی برای صعود این تیم به لیگ دسته اول نمی‌دهد.

امیدرضا روان‌خواه امروز اول مهرماه در نشست خبری اظهار کرد: باعث افتخار است که امروز در خرم‌آباد هستم و پر تماشاگر بودن و مهم بودن خیبر در تصمیم من برای انتخاب این تیم تأثیرگذار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای حرفه خودم و جایگاهی که دارم خیلی سختی و زحمت کشیده‌ام و دوست دارم در تیم خیبر هم موفق باشم و هواداران فوتبال لرستان در پایان فصل راضی باشند.

روان‌خواه با بیان اینکه مجموعه باشگاه شرایط خوبی را در حال حاضر فراهم کرده، افزود: یکی از دلایلی که سال‌هاست خیبر در لیگ دسته‌های پایین حضور دارد مشکلات مالی و کمبود امکانات بوده و با این همه هوادار در لیگ برتر جای خیبر خالی است.

بازیکن اسبق استقلال تهران با تأکید بر اهمیت فوتبال پایه، تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که با کمک هیئت فوتبال استان، باشگاه در سطح پایه هم فعالیت کند. لرستان نسبت به استان‌های دیگر از لحاظ استعدادیابی خیلی محروم است و باید در این زمینه نیز تلاش کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی که آیا برای صعود خیبر به لیگ یک، قول می‌دهد؟ تأکید کرد: به‌عنوان سرمربی باید خیلی حواسم به حرف‌هایم باشد. اهل شعار و شو آف نیستم ولی تعهد می‌دهم از لحاظ فنی و فوتبالی که خیبر بازی می‌کند علاقه‌مندان و هواداران راضی باشند. بیشتر از تمام مردم خرم‌آباد انگیزه این را دارم که تیمم صعود کند و مطمئن باشید هواداران پایان فصل از تیم خیبر به لحاظ فنی راضی خواهند بود.

روان‌خواه اضافه کرد: اگر مربی‌ای غیر از این تضمین بدهد به نظر من درستکار نیست ولی من در مورد کیفیت فنی تیم تضمین می‌دهم و اگر از هفته پنجم به بعد تیمی در خرم‌آباد از ما بیشتر موقعیت گل ایجاد کرد، استعفا می‌دهم.

سرمربی جدید خیبر در ادامه گفت: من اهل رابطه نیستم و مدیر برنامه ندارم، امسال شرایط حضور در لیگ را داشتم اما دلم می‌خواست در تیمی باشم که هوادار داشته باشد. از نظر فنی صفر تا صد تیم با من است و مدیریت باشگاه حق دخالت در امور فنی را ندارد.

او در مورد محرومیتش گفت: به خاطر مصاحبه‌ای که انجام دادم و اشاره به شرط‌بندی در فوتبال کشور، کمیته اخلاق من را به تشویش اذهان عمومی متهم و محروم کرد که بعداً بخشیده شدم. مطمئن باشید اگر ما سه امتیاز بگیریم قول شرف می‌دهم که با فوتبال پاک کسب شده باشد.

روان‌خواه با بیان اینکه خیبر جزو چهار تیم مدعی صعود به لیگ یک خواهد بود و من هم برای همین موضوع اینجا هستم، تأکید کرد: دلم نمی‌خواهد ریخت‌وپاش کنیم و این را هم به مدیران باشگاه گفته‌ام. بازیکنان بومی مستعد در اولویت هستند و اگر بازیکن غیربومی بخواهد به خرم‌آباد بیاید مطمئن باشید تأثیرگذار خواهد بود.

سرمربی خیبر گفت: هنوز برای لیست ورودی و خروجی زود است. فیلم پنج بازی آخر تیم را در فصل گذشته دیده‌ام اما برخی از بازیکنان هستند که شاید سقف آنها لیگ دو باشد. در کل به دنبال تیم جوانی هستیم و برای ما بومی و غیربومی فرقی ندارد و شرایط سنی هم در تصمیم من تأثیرگذاراست.

وی افزود: در فصل قبل چند بازیکن بومی داشتیم و انتظار داشتم این فصل هم به ما کمک کنند اما هوای رفتن دارند. در آخر قول می‌دهم که تیمی ببندم چه بومی و چه غیربومی که لذت ببرید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی امید روانخواه روان خواه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، اولین نشست شورای اداری شهرستان تفت در سال ۱۴۰۳ به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و با حضور امام‌جمعه و فرماندار تفت و مدیران دستگاه‌های اجرایی و نظارتی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری تفت برگزار شد.
محمدعلی شاه‌حسینی در این نشست با ابراز اینکه مخاطب اصلی رهبر معظم انقلاب در تحقق جهش تولید دولت است، بررسی راهکار‌های جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم را از الزامات تحقق شعار سال دانست و اضافه کرد: همه مسئولان مرتبط موظف‌اند برنامه اجرایی دقیق و کارشناسی شده تحقق شعار سال را با لحاظ وظایف و مأموریت‌های زیرمجموعه‌های خود، تدوین و ارائه کنند.
وی با اشاره به عزم جدی استان جهت تحقق شعار سال، گفت: در این راستا در دومین روز از آغاز سال جدید ستاد سهام (ساماندهی هماهنگی اقتصاد مردمی) تشکیل و سه کمیته تخصصی «گفتمان‌سازی»، «مدل‌سازی» و «عملیاتی و اجرایی» ذیل آن تعریف شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد ادامه داد: توسعه متوازن شهرستان‌ها و پاسخ به مطالبات و درخواست‌های مردم با مشارکت خود مردم و تقویت نقش تعاونی‌ها به‌ویژه تعاونی‌های فراگیر در شهرستان‌ها و ارائه مدل‌های موفق مردمی‌سازی اقتصاد در استان از برنامه‌های حوزه اقتصادی است.
شاه‌حسینی با اشاره به تورم بالای استان یزد نیز اشاره و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دلیل مشکل تورم استان در زمینه اجاره‌بها است که علت آن مهاجرت بالای استان یزد است و در این زمینه استقرار صنایع در برخی دشت‌ها را ممنوع کردیم؛ ولی در حال حاضر واحد‌های نیمه تمامی وجود دارد که نمی‌توان مانع آن شد و علی‌رغم این موضوع تورم ماهانه به‌صورت محسوسی کاهش‌یافته است که نویدبخش آینده روشنی است.
وی گفت: مهم‌ترین دلیل مشکل تورم استان در زمینه اجاره‌بها است که علت آن مهاجرت بالای استان یزد است و در این زمینه استقرار صنایع در برخی دشت‌ها را ممنوع کردیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد به پائین بودن نرخ بیکاری استان یزد نیز اشاره و خاطرنشان کرد: جایگاه بیکاری استان از ۲۹ به ۲ کاهش یافته است و رشد اقتصادی استان دوبرابر میانگین کشور بود و میزان سرمایه گذاری داخلی دوسال گذشته در استان یزد حدود ۵۰ همت انجام شده است و در بهبود فضای کسب و کار استان یزد جزو بهترین‌های کشور است.
شاه‌حسینی هزینه ۷ درصد و درامد ۲ درصد مردمان استان یزد بیشتر از متوسط کشور است تصریح کرد: صادرات استان یزد از مبادی گمرکی کشور تقریبا ۹۰۰ میلیون یورو است و ۶۵ هزار واحد صنفی در استان یزد مشغول به فعالیت هستند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد خاطرنشان کرد: ریل‌گذاری دولت سیزدهم برای چشم‌انداز آینده استان در سند تحول یزد نوین گنجانده شده که این سند با نگاه نوآورانه و آینده‌پژوهانه در ۱۵ محور تحولی با ۱۸۰ طرح اقدامی تدوین شده است.
وی افزود: یکی از مزیت‌های استان خورشید است که در این زمینه سیاست‌گذاری شده است توسعه نیروگاه‌های خورشیدی در دستور کار قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • تدوین ۱۱ برنامه کشاورزی برای تحقق شعار سال در قزوین
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در گچساران/ غربالگری سلامت روان
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!