Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@01:40:26 GMT

مشکل ویزای مهاجم پرسپولیس حل شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۶۲۷۵

مشکل ویزای مهاجم پرسپولیس حل شد

رویداد۲۴علی علیپور پیشنهادات باشگاه پرسپولیس را رد کرد تا به ادامه فعالیت فوتبالی خود در اروپا بپردازد.

ماریتیمو پرتغال تیم خواهان مهاجم ایرانی است و به نظر می‌رسد که علیپور به زودی با این تیم قرارداد خود را می‌بندد تا هم تیمی امیر عابدزاده دیگر بازیکن ایرانی این تیم شود.

بر این اساس آبولا پرتغال به نقل از کارلوس پریرا نوشت: مشتاقانه در انتظار بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستیم تا بازیکنان جدید به ماریتیمو اضافه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در این باره اظهار داشت: ژان ایمر برزیلی وارد مادیرا شده و قراردادی دو ساله با ماریتیمو خواهد بست. همچنین مشکل ویزای علی علیپور روز گذشته هم برطرف شده است و وی تا پایان هفته می‌تواند رسما به ماریتیمو بپیوندد.

پریرا همچنین اشاره کرد که به غیر از علیپور در خط حمله، ماریتیمو یک مهاجم دیگر هم جذب خواهد کرد. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، پرسپولیس ، علی علیپور سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پرسپولیس علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد مشکل مالکیت استقلال و پرسپولیس با خصوصی‌سازی حل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آنها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها