Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@06:00:54 GMT

امنیت خوزستان حاصل تلاش نیروی انتظامی است

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۶۴۰۸

امنیت خوزستان حاصل تلاش نیروی انتظامی است

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان کرد: خوزستان به دلیل وجود ظرفیت ها و ثروت همواره مورد توجه دشمنان خارج از کشور بوده و توجه را به خود جلب کرده است.
وی افزود: استان خوزستان با توجه به شرایط ویژه ای که دارد دارای پیچیدگی های خاصی است وجود ظرفیت های مختلف در این سرزمین و هم مرز بودن آن سبب شده که همواره دشمن به دنبال نیرنگ و نقشه علیه آن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار خوزستان یادآور شد: به دلیل وجود همین ظرفیت ها و ثروت عملکرد نیروی انتظامی در استان خوزستان بسیار سخت است است و اگر اقدامات با بردباری همراه نباشد می تواند زمینه ساز بروز مشکلات جدی باشد.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی در استان خوزستان در کنار سایر نیروهای تامین امنیت از جمله بسیج، سپاه پاسداران، نیروهای اطلاعاتی و دستگاه قضا تلاش می کند تا کمترین مشکل ایجاد شود.
شریعتی گفت: امنیت و سلامت ۲ مقوله هستند که اگر مسئولیت ها و اقدامات مرتبط با آن ها به درستی انجام نشوند آنگاه اهمیت و جایگاه آنها بیشتر احساس می شود و ایجاد این حس امنیت در خوزستان با تلاش تمام کارکنان نیروی انتظامی محقق شده است.
وی ادامه داد: به نوعی می‌توان گفت نظم استانی و اقتدار ملی ما با عملکرد نیروی انتظامی سنجیده می شود نیروی انتظامی مظهر مردم داری است.
شریعتی افزود: نیروی انتظامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی بر اساس وظیفه خود برای تامین نظم و امنیت جامعه تلاش کرده و در ایجاد حفظ نظم عمومی نیز موفق بوده است.
وی گفت: همین ویژگی ها ایجاد نظم و تامین امنیت را پیچیده تر و حساس تر می کند در واقع ماموریت‌های نیروی انتظامی باید همراه با تدبیر، درایت و برنامه‌ریزی باشد در غیر این صورت سیستم با مشکل روبرو خواهد شد.
در این آیین سرتیپ دوم پاسدار سیدمحمد اکبری صالحی که پیش از این سمت جانشینی فرماندهی انتظامی خوزستان را به عهده داشت به سمت فرماندهی انتظامی این استان معرفی، و از سردار حیدر عباس زاده فرمانده پیشین انتظامی خوزستان تجلیل شد.

برچسب‌ها حسین اشتری غلامرضا شریعتی خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین اشتری غلامرضا شریعتی خوزستان اهواز حسین اشتری غلامرضا شریعتی خوزستان اهواز اخبار کنکور نیروی انتظامی استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا، سردار علی محمدی در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش آمپول‌های قاچاق در تبریز، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی به محل نگهداری آمپول‌ها اعزام شده و در بازرسی از محل، تعداد ۴۷ هزار و ۴۹۰ عدد انواع آمپول تزریقی قاچاق را کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی شدند.

محمدی، مبارزه با قاچاق را یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و گفت: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است و شهروندان در صورت مشاهده موضوعات مشابه، مراتب را به ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی و ۱۱۰ سامانه فوریت‌های پلیس و سامانه ۱۹۷ جهت رسیدگی گزارش کنند.

اراذل و اوباش قمه بدست در تبریز زمین گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز نیز از دستگیری و زمینگیر شدن ۲ نفر از اراذل و اوباش قمه بدست با تیراندازی پلیس خبر داد.

سرهنگ یداله جهان آرا در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر این‌که ۲ نفر با قمه و چاقو قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات شهرستان موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بودند، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل، یکی از متهمان با دیدن گشت کلانتری با قمه به سمت ماموران حمله ور شد که ماموران انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متاسفانه متهمان توجه نمی‌کنند و ماموران برای حفظ جان خود و پس از چندین بار اخطار به پای آنها شلیک و هر ۲ متهم را زمین گیر و دستگیر کردند.

وی تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و اگر فردی بخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند با برخورد شدید و سخت پلیس مواجه می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • نجم‌الدین شریعتی:ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری