Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان   رئیس صمت شهرستان گلپایگان گفت: در سال جاری تاکنون تنها یک پروانه با ۵ نفر اشتغالزایی صادر کرده ایم که مدت زمان اخذ این پروانه هم ۲ سال به درازا کشیده بود و ۴ پروانه را هم اصلاح کردیم که این آمار برای صنعت شهرستان خجالت آور است و باید از مردم عذرخواهی کنیم. 

محسن اتحادی امروز (سه شنبه، ۱مهر ماه) در جلسه شورای سرمایه گذاری و رفع موانع تولید اظهار کرد: امسال از سوی مقام معظم رهبری «جهش تولید» نام گذاری شده، اما سال جهش تولید فقط به سربرگ نامه ها خلاصه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای برخی امور خیلی پیگیری کردم، اما فایده ای نداشته و مردم نتیجه ای را شاهد نبودند اکنون تا پایان سال ۶ ماه دیگر فرصت داریم. جهش تولید یک نسخه است که سبب خودکفایی می شود، اما متاسفانه هیچ اقدامی در این راستا انجام نشده است. 

وی ادامه داد: در سال جاری تاکنون تنها یک پروانه با ۵ نفر اشتغالزایی صادر کرده ایم که مدت زمان اخذ این پروانه هم ۲ سال به درازا کشیده بود و ۴ پروانه را هم اصلاح کردیم که این آمار برای صنعت شهرستان خجالت آور است و باید از مردم عذرخواهی کنیم. برای واحدها مانع ایجاد می کنیم و بعد جلسه رفع موانع تولید برگزار می کنیم. 

رئیس صمت شهرستان گلپایگان گفت: واحدهای تولیدی شهر گلشهر فعالیت خوبی دارند، اما شهرک صنعتی ندارند، همچنین سرمایه گذاری وارد شهرستان شد اما نتوانستیم زمینی را در اختیار او قرار دهیم و اکنون در قزوین در حال سرمایه گذاری است. 

اتحادی افزود: در منطقه ای از شهرستان چند هکتار زمین را برای واگذاری به سرمایه گذاران حوزه صنعت در نظر گرفتیم، اما منابع طبیعی به دلیل وجود گونه گیاهی «گون» مخالفت کرده است. بهتر است که در یک کفه ترازو ۱۰۰ هکتار گون را بگذاریم و در کفه دیگر اشتغالزایی برای هزار نفر به صورت مستقیم و ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم، جلوگیری از مهاجرت، کاهش فساد، رونق اصناف، تحکیم بنیان خانواده و... آن وقت فکر کنیم و تصمیم بگیریم.

وی با اشاره به آتش سوزی چند صد هکتاری در سال یادآورشد: اگر کسی مشکل مالی داشته باشد باید برای او اشتغالزایی کرد یا به وی گون دهیم؟ مخالف منابع طبیعی نیستم اما می توان از ظرفیت صنایع برای کاشت بذرهای مختلف نیز کمک گرفت.

رئیس صمت شهرستان گلپایگان یادآورشد: آخرین جلسه ای است که در این باره برگزار می کنم. قول می دهم اگر زمین برای راه اندازی صنایع جدید در شهرستان واگذار کنند تا یک سال و نیم آینده برای هزار نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی انجام دهیم و اگر غیر از این شد قول می دهم استعفا دهم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه فعالیت سامانه بارشی حاکم بر جو استان کرمانشاه، بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد.

بارش تگرگ در ساعات گذشته برخی محصولات باغی شهرستان پاوه را از بین برد و معابر روستایی را دچار خسارت کرد.

گفتنی است در پی بارش تگرگ تردد در برخی محورهای روستایی به سختی انجام می‌شد.

کد خبر 6098817

دیگر خبرها

  • بایدن: اگر اسرائیل وارد رفح شود، تسلیحات به آن ارائه نمی‌کنیم
  • بیجار قطب تولید گندم در کشور است / لزوم رفع مشکلات مردم
  • آفلاتوکسین چیست؟ سمی خطرناک در آجیل با ...
  • هدایت سالانه ۴ میلیون مترمکعب آب به سفره های زیرزمینی اشتهارد
  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • بازار سیب‌زمینی، پیاز و گوجه‌فرنگی تامین است
  • ارتش اسرائیل باید امروز وارد رفح شود
  • آیا آجیل ها آفلاتوکسین دارند ؟