Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-بیماری کرونا را به درستی می‌توان بزرگ‌ترین چالش داخلی آمریکا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ دانست. خبرگزاری میزان - براساس جدیدترین آمارها، تاکنون بیش از ۲۰۴ هزار نفر در آمریکا بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و بیش از ۷ میلیون و ۴۶ هزار نفر نیز به این بیماری مبتلا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش سی ان ان و نیویورک تایمز، این در حالی است که جدیدترین پیش بینی‌ها از مرگ ۴۱۰ هزار آمریکایی بر اثر کرونا حکایت دارد.   - جولان کرونا در دانشگاه‌ها و کالج‌های آمریکا: براساس بررسی‌های انجام شده ۸۸ هزار نفر از مبتلایان آمریکایی از افراد مرتبط با دانشگاه‌ها و کالج‌ها هستند.   این مراکز در پی شیوع بیماری کرونا با اختلال در فعالیت مواجه شده اند.   - ثبت ناقص شمار تلفات کرونایی در آمریکا به دلیل محدودیت در انجام تست کرونا: کارشناسان آمریکایی می‌گویند آمار تلفات کرونایی در آمریکا واقعی نیست.   آنها بر این باورند که شمار زیادی از مرگ‌های کرونایی به دلیل نبود امکانات تشخیص بیماری، ثبت نشده اند.   - اظهارنظر غلط جدید ترامپ در مورد کرونا: ترامپ که تاکنون اظهارنظرهای متعددی در مورد بیماری کرونا داشته و در مواردی سبب مرگ برخی از شهروندان این کشور شد، اعلام کرد کرونا تاثیری بر افراد جوان ندارد.   - کالیفرنیا، فلوریدا و تگزاس، کرونازده‌ترین ایالت‌های آمریکا  بیشتر بخوانید:  شرایط کرونایی در بازداشتگاه‌های مهاجران در آمریکا  ۲۰۰ هزار مرگ کرونایی در آمریکا - آسیب پذیرترین اقشار آمریکایی؛ عمده‌ترین آسیب دیدگان این همه گیری: شهر‌های کوچک، شهر‌های بخش جنوب غرب آمریکا و بومیان آمریکایی و اسپانیایی تبارها، عمده‌ترین مناطق و افراد آسیب دیده از کرونا هستند.   - جولان کرونا در خانه‌های سالمندان و زندان‌های آمریکا: کانون‌های اصلی شیوع کرونا در آمریکا با وجود گذشت چند ماه از آغاز شیوع این بیماری همچنان خانه‌های سالمندان، کارخانه‌های مواد غذایی و زندان‌ها هستند.   - آمار تکان دهنده ابتلا و تلفات کرونایی در خانه‌های سالمندان: تاکنون ۴۷۹ هزار نفر از ساکنان و کارکنان خانه‌های سالمندان در آمریکا به کرونا مبتلا شده اند و بیش از ۷۷ هزار نفر جان خود را ازدست دادند.   با این حساب ۳۵ درصد تلفات کرونایی آمریکا، در خانه‌های سالمندان رخ داده است.   - کرونا همچنان جان زندانیان آمریکایی را می‌گیرد: خبر‌ها از ابتلای ۲۰۰ هزار و ۴۰۰ زندانی و کارکنان زندان‌ها به کرونا و مرگ هزارو ۱۷۵ نفر از زندانیان و کارکنان زندان‌ها بر اثر ابتلا به این بیماری حکایت دارند.   انتهای پیام/ برچسب ها: آمریکا دونالد ترامپ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا دونالد ترامپ خانه های سالمندان تلفات کرونایی زندان ها هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۶۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد

ستاره خط حمله اتلتیکومادرید دچار شرایطی غیرعادی شده است که او را تا مدتی نامشخص از همراه روخی بلانکو محروم خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه موندودپورتیووی اسپانیا اعلام کرد که دلیل غیبت آلوارو موراتا مهاجم اتلتیکومادرید در بازی اخیر این تیم برابر آلاوس ابتلای او به یک بیماری نادر بوده که اکنون جزئیات آن مشخص شده و به همین دلیل هم وضعیت بازیکن 31 ساله نگران کننده جلوه می‌کند.

بیماری که موراتا به مبتلا شده به «نورالوژی عصب سه‌قلو» معروف است؛ یک بیماری درگیر کننده عصب سه قلوی صورت که با سردردهای شدید و حملات ناگهانی و برق آسا در یک یا دو شاخهٔ عصب سه قلو در صورت می‌باشد.ا ین بیماری در اثر آسیب تدریجی عصب سه‌قلو به وجود می‌آید و باعث درد شدید در چشم‌ها، دندان‌ها، فک‌، پیشانی، بینی و غیره می‌شود و از شدیدترین دردهای شناخته شده توسط بشر است.  با توجه به طولانی بودن دوره نقاهت این بیماری که درمانش ممکن است حتی به انجام عمل جراحی نیاز داشته باشد، تاریخی برای بازگشت ستاره سابق تیم‌های یوونتوس و چلسی اعلام نشده است.

یوونتوس به دنبال بازگرداندن موراتا به تورین

 

به این ترتیب انتظار می‌رود که غیبت موراتا در بازی‌های بعدی اتلتیکومادرید هم ادامه‌دار باشد و او حتی تا پایان فصل خانه‌‌نشین شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • شن‌هایی که همچنان چِشم استکبار را می‌سوزاند
  • تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد