Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال مبنی به اینکه اربعین امسال با سال‌های دیگر چه تفاوتی دارد، اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، مراسم راهپیمایی اربعین حسینی برگزار نمی‌شود و مواکب به کشور عراق اعزام نمی‌شوند اما این دلیل نمی‌شود که خدمتگزاری به زائران اباعبدالله حسین (ع) کنار گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: به همین منظور موکب‌ها در سه محور موکب سلامت، مهربانی و حرم عشق در ایام اربعین حسینی در مناطق محروم استان البرز اقدام به ضدعفونی شهر و توزیع اقلام بهداشتی می‌کنند.

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز ادامه داد: همچنین کمک‌های مؤمنانه و جمع‌آوری نذورات در قالب بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین افراد کم‌بضاعت توزیع می‌شود.

وی با اشاره به منویات اخیر رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: مرزها بسته است و کشور عراق پذیرایی از زائران ندارد، ملت شریف جهت حفظ معنویت، نذوراتشان را در قالب بسته‌های معیشتی داشته باشند.

رحمانی خاطرنشان کرد: همچنین دلدادگان حسینی می‌توانند، به منظور ساخت حرم عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب (س) در راستای توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) در کربلا با محوریت پویش حرم عشق حضور چشمگیری داشته باشند.

وی عنوان کرد: در این طرح به جای هزینه‌ای که زائرین در سال‌های قبل برای پیاده‌روی و نذورات خود داشتند، هر زائر یک کمک‌هزینه را تقبل کند و امیدواریم مورد رضایت حق‌تعالی قرار گیرد.

رحمانی با بیان اینکه امسال هم کوله‌بار دلمان را با کاروان زینب کبری (س) رهسپار حرم سید و سالار شهیدان می‌کنیم، گفت: اگرچه به ظاهر دستمان به ضریحشان نمی‌رسد اما به مادرش حضرت زهرا (س) قول می‌دهیم این پرچم هیچ‌گاه روی زمین نخواهد ماند و برای ساخت صحن و سرای سالار شهیدان تا اربعین بعد عهد و پیمان می‌بندیم.

وی در پایان متذکر شد: علاقه‌مندان به مشارکت در این پویش می‌توانند، هزینه سفر اربعین خود را برای ساخت صحن حضرت زینب (س) در کربلای معلی به شماره کارت ۰۰۱۱۴۵۲۴۷۰۷۰۶۰۳۷ ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز واریز کنند.

کد خبر 5030577

منبع: مهر

کلیدواژه: کربلای معلی اربعین حسینی استان البرز ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه توهین به پیامبر گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۶۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است

حجت الاسلام محرمعلی چراغی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در سخنانی اظهار داشت: امروز به عینه‌ شاهد توطئه های شومی از سوی دشمنان علیه اسلام هستیم.
 
کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در این میان شاهد جنگ اسرائیل با مردم غزه از یک سو و از سوی دیگر هجمه فرهنگی علیه مسلمین و باورهای دینی آنان هستیم.
 
حجت الاسلام چراغی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: دشمن به خوبی می‌داند که نمی‌تواند در یک جبهه علیه جهان اسلام اعلام نبرد کند بنابراین با اعمال یک جنگ چند جانبه و ترکیبی به دنبال تقابل و تضعیف و حتی از بین بردن دین اسلام است.
 
کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: بارزترین نماد دشمنی کشورهای غربی و اروپایی ها با دین مبین اسلام تلاش آنان برای گسترش اسلام هراسی در سطح بین المللی است.
 
این استاد حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: بنابراین باید با استفاده از امکانات لازم چهره واقعی و راستین دین مبین اسلام که آیینی رحمانی است را به جهانیان بشناسانیم و خود افکار جهان درباره این دین آسمانی و رحمانی خود قضاوت کنند.
 
وی در پایان سخنان خود ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ روز از تهاجم صهیونیست‌ها به غزه می‌گذرد ولی در این مدت هیچ کدام از کشورهای جهان و حتی دولت های اسلامی به جز ایران و یمن در مقابل این نسل کشی بزرگ از خود واکنش نشان ندادند که این برای بشریت مایه شرمساری است.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی