Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور کارکنان و مدیران پتروشیمی شهید تندگویان، اعضای شورای پایگاه‌های بسیج شرکت‌های منطقه ویژه پتروشیمی، سرهنگ بابایی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر و سرهنگ پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر در پتروشیمی شهید تندگویان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درابتدای این برنامه که با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در فضای باز شرکت اجرا شد، سید رضا قاسمی شهری مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، همدلی و ایثار را از نشانه‌های بارز ۸ سال دفاع مقدس برشمرد که سبب شدند تا علی رغم تمام کاستی‌ها و موانع در زمان جنگ، پیروزی‌های بزرگ و ارزشمندی نصیب کشور شود.

او با اشاره به اهمیت و جایگاه فرهنگ مقاومت در سربلندی و سرافرازی کشور‌ها گفت: امروز هم جهاد ادامه دارد و این بار باید در سنگر تولید و اقتصاد مردانه در برابر هجمه‌ها و تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان ایستادگی و مقاومت کرده و با تلاش و پشتکار پرچم خودکفایی وطن را به اهتزاز در آورد.

سرهنگ بابایی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر با اشاره به حماسه آفرینی و دلاوری رزمندگان در طول سال‌های دفاع مقدس، حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و جهاد را امری مهم وحیاتی در زمان حال برشمرد و بیان داشت: دستاورد‌ها، تجربیات و ارزش‌های دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی است که استفاده از آن‌ها در سایه رهبری حکیمانه رهبر انقلاب و همچنین با همت و پشتکار فرزندان برومند انقلاب اسلامی، ان شاءالله این بار در جبهه جنگ اقتصادی هم باعث شکست مذبوحانه دشمن می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس پتروشیمی ماهشهر پتروشیمی شهید تندگویان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۷۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز چهارشنبه پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی با پرواز هواپیمایی ایران ایر وارد اهواز شد.

در مراسم استقبال از این شهیدان خانواده معظم شهدا، فرماندهان انتظامی و مسئولان استان خوزستان حضور داشتند.

کد خبر 6094177

دیگر خبرها

  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم