Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر حج و زیارت عربستان سعودی شرایط برگزاری مناسک عمره در تا یک سال دیگر اعلام کرد.

«محمد بن طاهر بنتن» گفت که عربستان سعودی به‌زودی از طریق اینترنت برنامه‌ای را ارائه خواهد کرد که به شهروندان و افراد مقیم این کشور این اجازه را خواهد داد که درخواست ادای عمره و امکان رزرو وقت و تاریخ آن را از طریق این اپلیکیشن خواهد داد تا مانع ازدحام آن‌ها شده و توصیه‌های فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نزدیک به هفت ماه است که عربستان سعودی به دلیل شیوع کرونا ، برگزاری عمره را لغو و محدود به افراد در داخل این کشور کرده است.

عربستان سعودی همچنین حج تمتع را امسال به دلیل کرونا در تعداد بسیار کمی از زائران بیت‌الله الحرام که همه از بومیان و مقیمان خارجی عربستان سعودی بود، برگزار کرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: عربستان سعودی کرونا حج تمتع عربستان سعودی عمره کرونا عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی قمری‌وفا در شبکه اجتماعی خود نوشت: رئیس کل بانک مرکزی ایران به منطور شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیدار و گفتگو با روسای بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف از جمله عربستان در راستای توسعه مناسبات پولی و بانکی از جمله برنامه‌های رییس کل بانک مرکزی در عربستان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • "عمره مفرده" چه اعمالی دارد؟
  • عمره مفرده چه اعمالی دارد؟
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • اولین کاروان حج عمره مفرده از استان سمنان راهی سرزمین وحی شد
  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا