Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به گزارش رویترز کارآزمایی‌های بالینی واکسن روسی بالقوه کرونا به نام «اسپوتنیک- V» در هند با جلب ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ شرکت‌کننده و در چندین بیمارستان دولتی و خصوص در سراسر این کشور انجام خواهد شد.

دیپاک ساپرا، مدیر عامل خدمات دارویی در شرکت دکتر ردی می‌گوید: «ما در چند هفته آینده پس از گرفتن تاییدهای لازم از سازمان‌های ناظر در هند، گام اول در این باره را خواهیم برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این کارآزمایی بخشی از توافق میان «بنیاد سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه» (RDIF) - حامی مالی واکسن اسپوتنیک V- و شرکت دکتر ردی است که بر اساس آن شرکت هندی کارآزمایی مرحله سوم این واکسن را در این کشور انجام خواهد و در صورت موفقیت‌آمیز بودن آن و تایید شدن واکسن آن را در هند توزیع خواهد کرد. قرار است RDIF صد میلیون دوز واکسن را در اختیار شرکت هندی قرار دهد.

RDIF همچنین با تولیدکنندگان هندی برای تولید ۳۰۰ میلیون دوز از این واکسن در هند به توافق رسیده است. روسیه نخستین کشوری بود که به یک واکسن برای کروناویروس جدید مجوز داد.

هند با جمعیت بیش از ۱.۳ میلیاردی‌اش، از لحاظ شمار موارد عفونت کووید-۱۹ پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد. هند چند هفته است که بالاترین میزان افزایش روزانه در شمار عفونت‌ها را گزارش می‌کند و روز سه‌شنبه اول مهر شمار کل موارد به ۵.۶ میلیون مورد رسید.

کد خبر 551489 برچسب‌ها كروناويروس هند روسیه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس هند روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از مصدومیت اخیر سردار آزمون و دوری تقریبا طولانی مدت او از میادین حالا به نظر می‌رسد ستاره فوتبال ایران دوباره به مرز آمادگی رسیده و این بهترین خبر ممکن برای دنیله‌ ده‌روسی در مقطع حساس کنونی فصل محسوب می‌شود.

به گزارش ورزش سه، سردار ابتدای هفته بعد از مدت‌ها دوباره در ترکیب رم به میدان رفت و اتفاقا درخشان ظاهر شد. جایی که او در جریان دیدار برابر بولونیا به زمین آمد و تک گل رم در جریان این مسابقه را به ثمر رساند. البته شاگردان ده‌روسی نهایتا این مسابقه شش امتیازی را واگذار کردند.

سردار این روزها در تمرینات رم نیز بسیار آماده و سرحال نشان می‌دهد. مهاجم ایرانی در تمرین اخیر رم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و در بازی درون تیمی موفق به هت‌تریک شد تا خط و نشانی جدی برای رقبای خود از جمله روملو لوکاکو و تامی آبراهام بکشد.

رم یکشنبه شب در جریان یک بازی حساس به مصاف ناپولی خواهد رفت و قطعا در این مسابقه نیز سردار آزمون شانس بالایی برای حضور در ترکیب این تیم خواهد داشت. دیداری که جالوروسی برای حفظ امیدهای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، محکوم به پیروزی در آن است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899160

دیگر خبرها

  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید
  • کره شمالی چند پرتابه راکتی آزمایش کرد
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد
  • فناوری شبیه سازی Voice Engine چه خطراتی دارد؟
  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی
  • آغاز ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات توسط شرکت روسی
  • چه کشور‌هایی در سال ۲۰۲۴ هفته کاری چهار روزه دارند؟
  • چه کشورهایی در سال ۲۰۲۴ هفته کاری چهار روزه دارند؟
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد