Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی باشگاه فولادمبارکه سپاهان، ریحانه آرانی اظهار داشت: چهار سال است که به صورت حرفه‌ای مشغول فعالیت در رشته پرتاب چکش هستم و فعالیت حرفه‌ای خود را از باشگاه آسان پرداخت شروع کردم و اکنون در خدمت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان هستم.

عضو تیم دو و میدانی سپاهان در خصوص شروع فعالیت‌های ورزشی خود گفت: از طریق مسابقات مدارس وارد ورزش دو و میدانی شدم و با استعدادیابی معلم ورزش مدرسه در رشته ۸۰۰ متر، پرتاب وزنه و پرتاب نیزه فعالیت کردم و در نهایت رشته پرتاب چکش را به عنوان رشته اصلی خود انتخاب کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص افتخارات ورزشی خود گفت: تا کنون موفق به کسب یک مدال برنز آسیایی در رده نوجوانان و یک مدال برنز آسیایی در رده جوانان آسیا در رشته پرتاب چکش شدم، با توجه به اینکه مدال من اولین مدال دختران ایران در مسابقات جوانان آسیا بود به من لقب دختر تاریخ ساز آسیا داده شد.

آرانی ادامه داد: امسال شرایط تیم دو و میدانی بانوام سپاهان بسیار عالی است و تا الان در مسابقات کشور اول بودیم و چندین بار موفق به جا به جایی رکورد ملی و باشگاهی شدیم.

عضو تیم دو و میدانی سپاهان افزود: دو سال است که رکورد‌دار پرتاب چکش کشور هستم، یک ماه پیش در مسابقات جایزه بزرگ خانم رستمی با پرتاب چکش به فاصله ۵۵ متر و ۶۹ سانتی‌متر رکورد من را ۲۳ سانتی‌متر جا به جا کرد ولی در مرحله دوم لیگ توانستم دو بار رکورد را جا به جا کنم، یک بار رکورد ۵۶ متر و ۶۶ سانتی‌متر و در پرتاب آخر رکورد ۵۷ متر و ۱۵ سانتی‌متر را به ثبت رساندم.

وی به بانوان جوانی که قصد ورود به ورزش قهرمانی را دارند گفت: اگر به ورزش قهرمانی وارد شدید باید تا هدف نهایی خود پیش بروید و برای این کار باید روحیه مضاعف داشته باشید، ورزش قهرمانی فراز و نشیب‌های زیادی دارد و نباید زود نا‌امید شد.

انتهای ‌پیام/۶۳۰۹۰/ر/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش بانوان دو و میدانی رکوردشکنی سپاهان دو و میدانی سپاهان دو و میدانی پرتاب چکش سانتی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۷۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان

نازنین فاطمه عیدیان لحظاتی قبل موفق شد در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا  را کسب نماید.

بر همین اساس،این بانوی جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشورهای آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال  طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

گفتنی است،عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب  ۵۹.۴۸ثانیه در اخیار خودش بود بهبود ببخشد.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حد نصاب۵۹.۱۶(۱۴۰۲/۶/۱۰-تهران)در اخیار شهلا محمودی بود ارتقاء دهد و عنوان رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده را به خود اختصاص دهد.

لازم به ذکر است،نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب نماید،اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دوهای با مانع  کسب نماید. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی