Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@04:03:08 GMT

اخبار مشروح ۲۰ سه شنبه ۱ مهر ۹۹

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۷۴۶۰

وزیر اقتصاد به سهامداران توصیه کرد تحت تاثیر فضای بازارء سرمایه و با یک تصمیم هیجانی سهامتون رو از دست ندید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  گزارشی درباره اینکه تنه ضعیف تولید مصنوعات چوبی، با بی توجهی به تولید و زراعت چوب، نحیف‌تر کرده است.

تیر دیگر رسانه‌های معاند ضد دستگاه قضا به سنگ خورد. دستگاه دروغ پراکنی ضد انقلاب مدعی شده بود یک زندانی که از دستگیرشدگان ناآرامی‌های آبان ۹۸ بوده در زندان فوت کرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیه که این زندانی در آبان ۹۸، در حال سپری کردن دوران محکومیتش به جرم سرقت بوده و اصلا در ناآرامی‌ها حضور نداشته.

معاون پارلمانی دولت گفته نامهء رئیس جمهور درباره معرفی آقای رزم حسینی به عنوان وزیر پیشنهادیء صمت به مجلس، ارسال شده. این نامه فردا اعلام وصول می‌شه. آقای رزم حسینی، استانداری خراسان رضوی و کرمان رو در کارنامهء اجراییش داره.

**
افزایش ۶۰ درصدی قیمت خرید تضمینی گندم برای سال زراعی آینده... با تصویب ستاد هماهنگی اقتصادیء دولت، قیمت تضمینی خرید گندم در سال زراعی جدید، با هزارو ۵۰۰ تومن افزایش، به ازای هر کیلوگرم، چهار هزار تومن تعیین شد.
**
تخم مرغء ارزون، از شنبه... وزیر جهاد کشاورزی گفته: با عرضه حجم بالای تخم مرغ در بازار، قیمت این کالا تا چند روز دیگه، متعادل می‌شه

**
کوتاه کردن دست متجاوزان از حریم و بستر رودخانه زاینده رود اصفهان...

**
بهره برداری همزمان سه هزارو ۳۰۰ طرحء محرومیت زدایی در شمال غرب کشور... ۲ هزارو ۳۰۰ طرح عمرانی و هزار مسکنء مددجویی که به همت سپاه در آذربایجان‌غربی و کردستان، تکمیل شده.

** تنیدن تار و پود مقاومت و ایثار با خط سرخ شهادت. نقشی که نباید از قلب جوانء ایرانی، محو بشه.

پیکر مادر سردار بزرگء خیبر، شهید ابراهیم همت، در گلزار شهدای شهرضای اصفهان، تشییع و در جوار مزار فرزندء شهیدش، به خاک سپرده شد.
**
از معاون اول رئیس جمهور، به وزرا و روسای دستگاه‌های اجرایی؛ شجاعانه مقرراتء دست و پاگیر رو حذف کنید. آقای جهانگیری در نشست کارگروه رفع موانع جهش تولید، اضافه کرد: نباید اجازه بدیم مقاومت های درون -دستگاهی، سدء راهء توسعه بشه. در این جلسه، پیشنهادهای وزرات اقتصاد برای حذف مقرراتء مخلء توسعه، تصویب شد .
**
سخنگوی دولت که این هفته در جمع خبرنگاران در زاهدان، به سوالات پاسخ داد، گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه ، بیش از 14 میلیارد دلار کالای اساسی با ارزء دولتی، تأمین شده . آقای ربیعی از تمدید پرداخت وام به مشاغل آسیب دیده از کرونا تا پایان مهر و وام ودیعهء مسکن تا پایان دی خبر داد .
**
میزان تورمء سالانه در شهریور برای خانوارهای شهری، با 0.2 درصد افزایش، به ۲۶.۱درصد رسیده. میزان تورم برای خانوارهای روستایی، بدون تغییر، ٢٥.٤ درصد بوده. تورم نقطه‌ایء شهریور هم در مقایسه با مرداد، ٤ درصد افزایش داشته .
**
در آستانه اعلام رأی دادگاه درباره قتل برونا تیلور، در شهر لوئیزویلء امریکا، وضعء اضطراری اعلام شد. پلیسء امریکا، اسفند گذشته، برونا تیلور، پرستار سیاهپوست رو به قتل رسوند . نظامیان امریکایی برای ممناعت از تظاهراتء مردم، در حال ایجاد موانع در اطراف شهر هستن . 4 ماه از آغاز اعتراضات ضد نژادپرستی و بی عدالتی در امریکا می گذره. با وجود سرکوب شدیدء اعتراضات، معترضان همچنان در شهرهای مختلف، به خیابونها میان .
**
بر اثر انفجار در انبار جمع‌آوری مین‌ها و مواد منفجرهء باقی‌مانده از جنگ در جنوب لبنان، شماری زخمی شدن . انفجار در شهر عین قانا، به برخی خانه ها هم آسیبء جدی زده.
** آمار ابتلا به کرونا در 8 ایالتء آمریکا در مقایسه با هفته گذشته، 50 درصد افزایش داشته. شمار مبتلایان امریکا به 7 میلیون و 53 هزار و جانباختگان به 204 هزار نفر رسیده. امریکا به تنهایی، یک پنجم قربانیان جهان رو داره.
مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونیء آمریکا گفته به خاطر فوت 200 هزار آمریکایی، باید عزا گرفت؛ نه اینکه مثل ترامپ، خوشحالی کرد. منظور فائوچی، صحبت های اخیر رئیس جمهور امریکاست که گفته بود در مقابله با کرونا، نه فقط یک کارء خوب، که کار خارق‌العاده‌ای انجام دادیم! این ادعای ترامپ درحالی است که آمریکا بالاترین میزان ابتلا و مرگء ناشی از کرونا رو در جهان داره. *دبیرکل سازمان ملل گفت: کرونا جهان رو با بحرانی بی‌سابقه روبرو کرده.
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده هفته گذشته، رقم بی‌سابقه دو میلیون ابتلای جدید در جهان، ثبت شده. فقط در اروپا روزانه ۴۰ تا ۵۰ هزار موردء جدیدء ابتلا ثبت میشه. با وجود بازگشت محدودیت‌ها و جریمه در انگلیس، روزانه 6 هزار انگلیسی، مبتلا
میشن.
هند هم که دومین کشور درگیر کروناست، 75 هزار ابتلای جدید* گزارش کرده. در ترکیه، با افزایش شمار کرونایی ها، جریمهء ماسک نزدن، به 900 لیر افزایش یافته.
*** برچسب ها: خبر مشروح ، بورس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خبر مشروح بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی آرام و پایدار در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، راضیه پیله وران برای فردا هفتم اردیبهشت جوی آرام و پایدار را در استان پیش بینی کرد و گفت: در این مدت دما‌های بیشینه افزایش خواهد یافت.

وی افزود: در روز‌های شنبه و یک شنبه نیز با توجه به حاکمیت شرایط ناپایدار در استان برای ساعات بعدازظهر و اوایل شب علاوه بر افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد تا بازه نسبتا قابل ملاحظه در برخی مناطق، بارش‌های خفیف و پراکنده قابل پیش بینی است.

به گفته کارشناس هواشناسی استان در این مدت دما‌های کمینه و بیشینه تغییر محسوسی نخواهند داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جوی آرام و پایدار در لرستان
  • امریکا : به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • چرا ایران بزرگ و قدرتمند نمی‌خواهد وارد جنگ با اسرائیل شود؟
  • افزایش دمای هوای کرمانشاه
  • غرب فرهنگ خود را بر دیگر کشورها تحمیل نکند
  • قیمت نفت افزایش یافت
  • همشهری:چین و امریکا ۱۵۰۰ میلیارد دلار رابطه مالی دارند، هیچ روز مشترک کاری هم ندارند، پس دنبال تعطیلی شنبه نباشید /۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند