Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 745 KB

به گزارش همشهری‌آنلاین؛ وسعت این آتش سوزی به حدی بود که ده‌ها آتش نشان از ۸ ایستگاه آتش نشانی در اسلامشهر و تهران به همراه تجهیزات سنگین برای اطفای حریق راهی محل حادثه در جاده شورآباد تهران شدند.

یوسف منطقی، رئیس آتش نشانی اسلامشهر به همشهری گفت: هر چند وسعت آتش سوزی گسترده بود اما خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تلاش آتش نان برای خاموش کردن تا حدود ساعت ۱۰شب ادامه داشت و پس از اطفای حریق عملیات لکه گیری آغاز شد.

یک شاهد عینی هم دراین‌باره گفت: حدود ساعت ۶بعدازظهر بود که با شنیدن صدای انفجاری مهیب متوجه دود غلیظی شدیم که از داخل کارخانه به هوا بلند شده بود. هر چند با حضور آتش نشانان، آتش یک بار مهار شد اما متاسفانه دوباره شعله ور شد و این بار وسعت زیادی را در بر گرفت.

به گفته وی، هجوم مردم و تماشاچیان به محل حادثه، کار را برای امدادرسانان مشکل کرده بود که دقایقی بعد با اظهارات کارکنان کارخانه مبنی بر احتمال انتشار گازهای سمی، بسیاری از افراد محل را ترک کردند.

کد خبر 551492 برچسب‌ها لبنیات حوادث - آتش سوزی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لبنیات حوادث آتش سوزی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۷۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی سمیعی مطرح کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ از حریق یک واحد تجاری (کارگاه چوب بری) در جاده مخصوص تهران - کرج مطلع شدیم.

وی افزود: برای اطفای حریق و امداد رسانی به این حادثه ۲۱ نیروی آتش نشان به همراه یک دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری آب و ۶ دستگاه خودروی عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

سمیعی بیان کرد: این حریق در کارگاه چوب بری به متراژ حدوداً ۵۰۰ مترمربع شعله ور و با تلاش آتش نشانان حریق کاملاً مهار و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه با حضور به موقع آتش نشانان از سرایت حریق به دیگر نقاط جلوگیری شد، عنوان کرد: این حادثه مصدومی در بر نداشت.

کد خبر 6087177

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • مهار آتش در خودروی سواری