Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران- نام نیسان در کلاس خودروهای سواری با مدل ماکسیما در ایران به اوج محبوبیت رسید. یک سدان بزرگ با کابینی فوق العاده راحت و موتور قدرتمند که هنوز هم می تواند هر مخاطبی را جذب خود کند! این خودرو به رغم عدم ارائه مدل روز، همچنان در رده قیمتی خود یک انتخاب برتر نسبت به خیلی از صفر کیلومترهای بازار ایران است!

به هر ترتیب نیسان نیز براساس رسمی که در صنعت خودروسازی ژاپن برقرار بوده، محصولاتی مطمئن و کم دردسر را روانه بازار جهانی می کند و از این رو همواره اعتماد مشتریان را همراه خود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سابقه معرفی ماکسیما به 1977 میلادی باز می گردد و تا کنون 8 نسل از آن معرفی شده است.

یکی از جدیدترین های ماکسیما به نمونه ویژه ای از مدل 2021 مربوط می شود که به مناسبت 40 سالگی حضور این خودرو در بازار آمریکا رونمایی شده است زیرا سابقه تردد ماکسیما در خیابان های آمریکا به سال 1981 و مدلی که به موتور 6 سیلندر 240Z و جعبه دنده 5 سرعته دستی مجهز بود، باز می گردد.

اما در نسخه 40 سالگی از تریم های اس ویی، اس آر و پلاتینوم 2021 به علاوه جزئیات اختصاصی استفاده شده است. بدنه ای به رنگ خاکستری شیشه ای با سقف مشکی، رینگ های 19 اینچی با رنگ مشکی شیشه ای، خروجی اگزوز مشکی، تزئینات داخل کابین مشکی و چرم مرغوب زرشکی و ... از جمله ویژگی های این مدل است.

به آنچه گفته شد باید گرم کن صندلی ردیف عقب، عناصر کرومی با رنگ اختصاصی ساتین تیره و تزئینات سفید رنگ نشانگر آمپر را نیز اضافه کنیم.

در بخش پیشرانه موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر با 300 اسب بخار خروجی و گشتاور 353 نیوتن متر تنها نمونه قابل سفارش برای ماکسیما 2021 است. این مجموعه با جعبه دنده سی وی تی اکسترونیک هماهنگ می شود.

قیمت این محصول هنوز مشخص نشده است. اما مدل پایه ماکسیما 2020 هم اکنون با قیمت 34450 دلار عرضه می شود.

مازیار دانیالی بیشتر بخوانید: *نیسان Z پروتو؛ پرچمدار آینده از سرزمین آفتاب/ یک خودرو پیشرفته با روح کلاسیک(+تصاویر) *نیسان و خودرویی که سال 1983 از آینده آمده بود!/ با مشاهده قابلیت های کابین این محصول شگفت زده می شوید! (+فیلم و تصاویر) *همه چیز درباره خودروی 15 هزار دلاری نیسان/طراحی، امکانات هوشمند و تیپ های مختلف(+تصاویر) شاسی بلند جدید نیسان به نام آریا به بازار می آید/ فناورانه 40 هزار دلاری نیسان(+تصاویر) *نیسان جوک جدید معرفی شد (+فیلم و تصاویر) *معرفی نیسان مورانو 2020 (+فیلم و تصاویر)

 

 

لینک کوتاه: asriran.com/0038ac

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نیسان ماکسیما خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش صدای ایران، آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت، با پارت‌نامبر LLA یا ZAA تا ۱۲۰ میلیون قیمت‌گذاری می‌شود. درحضور آیفون ۱۴ و ۱۵ و نسخه‌های مختلف، گران‌ترین گوشی فعلی بازار به حساب می‌آید.

آیفون ۱۳ معمولی را کمی بیش از ۴۱ میلیون می‌فروشند و بین گران‌ترین گوشی‌های اندرویدی بازار می‌توانیم از گلکسی S ۲۴ اولتر اسم ببریم.

قیمت گلکسی S ۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت به ۹۵ میلیون تومان می‌رسد و فروشنده‌های موبایل بابت ارزان‌ترین نسخه گلکسی S ۲۴ اولترا که ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره سازی در اختیارتان قرار می‌دهد، بین ۷۰ تا ۷۵ میلیون در خواست می‌کنند. قیمت پرفروش‌ترین گوشی‌های فعلی بازار را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

گلکسی A۱۵ نسخه ۱۲۸+۴

شش میلیون تومان

گلکسی A۰۵s نسخه ۶۴+۴

چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان

گلکسی A۵۴ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

گلکسی A۵۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گلکسی A۳۴ نسخه ۱۲۸+۸،

۱۱ میلیون تومان

گلکسی A۳۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون تومان

گلکسی S۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت

۹۵ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳، ۴G نسخه ۲۵۶+۸

هشت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نسخه ۵۱۲+۱۶،

۲۳ میلیون تومان

ردمی A۲ پلاس نسخه ۶۴+۳ گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی A۳ نسخه نسخه ۱۲۸+۴

پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

ردمی ۱۳C نسخه ۲۵۶+۸

شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

پوکو X۶ پرو نسخه نسخه ۵۱۲+۱۲،

۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ نسخه ۱۲۸ گیگ پارت‌نامبر CH

۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZAA

۱۲۰ میلیون تومان

دیگر خبرها

  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • سوسک سیاه که در ایران هم حسابی محبوب بود! (+عکس)
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • قیمت گوشی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است
  • قیمت گوشی امروز ۴ اردبیهشت ۱۴۰۳