Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 همایون سامه‌یح نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی گفت: هر گونه کرنش و مذاکره با آمریکا در شرایط فعلی اشتباه محض است و باید جلوی آمریکا در شرایط فعلی محکم ایستاد.

وی افزود: آمریکا فکر می‌کند با فشار بر ملت ایران این ملت را می‌تواند به تسلیم وادارد اما فشارهای آمریکا همواره موجب اتحاد و انسجام ملت ما شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده کلیمیان ایران در مجلس اظهار داشت: این تحریم‌ها همیشه برای ما یک فرصت بوده و در سایه این تحریم‌ها ما به تکنولوژی‌هایی دست یافتیم و در ادامه مسیر هم با توجه به نخبگانی که داریم به تکنولوژی‌های بیشتر و به روزتری دست خواهیم یافت.

سامه ‌یح خاطرنشان کرد: این توفیقات که به دنبال فشارها و تحریمها حاصل شده یک موهبت الهی است و هیچ گاه دشمن نمی‌تواند با فشارها و تحریم‌های خود ما را به تسلیم وادارد.

وی افزود:‌در شرایط فعلی مردم و مسئولین باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند چرا که ایشان همواره در شرایط حساس به خوبی امور را مدیریت کرده و کشور را از شرایط خاص عبور دادند.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس اظهار داشت: در ماجرای مکانیسم ماشه که اخیرا از سوی آمریکا علیه ایران مطرح شده آمریکا هیچ توفیقی به دست نخواهد آورد و همانند موارد قبل ناکام خواهد ماند.

سامه یح خاطرنشان کرد: البته دیگر کشورها هم باید بدانند که در صورت همراهی با آمریکا دود این همراهی در چشم خود آنها خواهد رفت چرا که آمریکا بعد از ایران به سراغ آنها خواهد رفت و این کشورها را تحت فشار قرار خواهد داد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مذاکره آمریکا تحریمها ایران مذاکره آمریکا تحریمها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۸۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران

برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا در واکنش به تصویب قطعنامه ضد ایرانی از ایران دفاع کردنند و اظهار داشتند: این مکان لکه‌ای ننگ بر انسانیت است! - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، «میک والاس» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا گفت: در تحریم‌ها علیه سوریه و ایران دست داشته‌اید، تحریم‌هایی که سالانه ده‌ها هزار نفر را می‌کشد، در حالی که کت و شلوار پوشیده‌اید با رای‌های خود مردم را محکوم به مرگ می‌کنید، برای توجیه اعمال خود آشکارا دروغ می‌گویید؛ کارهای شرورانه‌ای که برای شما ساده است.

«کلر دالی» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا نیز اظهار کرد: همه می‌دانند که اتحادیه اروپا در طول هفت ماه از مخرب‌ترین جنگ تاریخ، نتوانسته اسرائیل را محکوم و تحریم کند اما بلافاصله و به اتفاق آرا ایران را به دلیل انتقام‌جویی قاعده‌مند که حتی کسی را نکشته، محکوم و تحریم می‌کند.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • چرا نماینده طالبان برای مذاکره درباره حقابه هیرمند به ایران نیامد؟ + جزئیات