Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهرداد سالاری به همراه سعید طلوعی شهردار کرمانشاه از پروژه‌های  شهرداری کرمانشاه بازدید کرد.

 معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به اهمیت انجام پروژه پیاده راه مدرس و راه اندازی خط BRT در این خیابان گفت: این پروژه به عنوان یک پروژه طلایی و ماندگار در شهر کرمانشاه تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری گفت: اهمیت این پروژه به قدری بالا است که استانداری کرمانشاه با حمایت‌های مالی و سرمایه گذاری در راستای اجرای آن شهرداری کرمانشاه راه حمایت می کند.

سالاری در ادامه  از پروژه‌های پیاده راه پارکینگ شهرداری و پروژه پارک جنگلی سراب قنبر بازدید کرد.

او با اشاره به کم شدن ترافیک پارکینگ شهرداری و دسترسی آسان شهروندان به مطب پزشکان در این خیابان گفت: این پروژه یک پروژه ماندگار در شهر کرمانشاه است و رفاه شهروندان و احیاء و ارتقاء بافت تجاری و ایجاد فضای مناسب شهری را به هم همراه داشت.

سالاری از پروژه پارک جنگلی سراب قنبر به عنو‌ان یک جاذبه جذب گردشگر یاد کرد و گفت: بهره برداری از پروژه پارک جنگلی به عنوان یک جاذبه مهم در ضلع غربی شهر کرمانشاه میتواند میزان جذب گردشگر شهری و درامد بالایی برای شهرداری کرمانشاه داشته باشد.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروژه های عمرانی کرمانشاه شهرداری کرمانشاه شهرداری کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در حاشیه نشست پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه که با حضور معاون فناوری و نوآوری و مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرعامل هلدینگ صنایع مادیران، معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه و جمع دیگری از مدیران وزارت ارتباطات و استان برگزار شد؛ گفت : عرصه اقتصاد دیجیتال یکی از حوزه‌های بسیار خوب برای رونق اشتغال و تولید در استان کرمانشاه است.

وی گفت: خوشبختانه با رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی که طی ماه‌های اخیر با وزیر ارتباطات و معاونانش صورت گرفته، به توافقات تحول آفرینی برای اجرای طرح‌های مختلف در این حوزه رسیده ایم که در نشست امروز چگونگی اجرای آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: طبق توافق صورت گرفته با وزارت ارتباطات، اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای در مجموعه پارک علم و فناوری استان بزودی شروع به فعالیت می‌کند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: این مرکز با ۲۰ تیم فعالیت خود را برای تولید آثار آغاز می‌کند و در آینده تا ۵۰ تیم گسترش خواهد یافت.

وی ادامه داد: طرح ایجاد سرزمین اقتصاد دیجیتال یکی دیگر از طرح‌های تحول آفرینی که می‌تواند بستر بسیار خوبی برای اشتغالزایی فارغ التحصیلان حوزه‌های فناوری اطلاعات فراهم کند.

صحرایی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و همراهی وزارت ارتباطات، امیدوارم بتوانیم در زمان کوتاهی بتوانیم این عرصه بسیار مهم را هم برای اشتغال جوانان و رونق کسب و کار استان فراهم کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟
  • حسگر تشخیص زودهنگام سرطان سینه طراحی شد
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی