Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصراله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برنامه‌های فرهنگی معابر مرکزی شهر تهران به یاد روز‌های هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: بازسازی خاطرات ۸ سال جنگ تحمیلی بر سیمای شهر، نسل امروز را با تصاویری از دوران دفاع مقدس آشنا می‌کند و یاد رشادت‌ها و دلاوری‌های فرزندان این سرزمین را زنده نگه می‌دارد، به همین منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی و نیز بازپیرایی چهره شهر با الگوبرداری از ۸ سال دفاع مقدس و همکاری حوزه مقاومت بسیج ۲۱۷ و ۲۳۱ والعصر، ۲۱۵، ۲۲۹، معاونت اجتماعی و فرهنگی، معاونت حمل و نقل و ترافیک، معاونت توسعه منابع انسانی، معاونت خدمات شهری و محیط زیست در محله‌ها و معابر این منطقه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ۱۱ تهران ادامه داد: اجرای برنامه‌های هنری در قالب تئاتر و سرود در محوطه بوستان دانشجو، برپایی نمایشگاه یاد یاران در میدان منیریه، بوستان اوستا و میدان راه آهن، راه اندازی کاروان نمادین اعزام دفاع مقدس در سطح منطقه، برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، فضاسازی تبلیغات محیطی، برپایی سازه طاق نصرت به همراه گل آرایی و نصب بنر در خیابان جمهوری اسلامی محدوده خیابان کارگر تا ولیعصر (عج) است.

آبادیان یادآور شد: نصب ۲ بنر ۳۰ متر مربعی در میدان‌های راه آهن، منیریه و حر، ساخت سنگر در میدان‌های منیریه، حسن آباد و حر، نصب ۷ هزار متر ریسه پارچه‌ای پرچم ایران، تعویض پرچم پایه بلند پارک دانشجو به رنگ پرچم ایران، نصب ۱۳۰ عدد پرچم ایران در سطح منطقه، نصب ۱۰۰ پرچم ایران بر روی رفیوژ میانی خیابان حضرت ولیعصر (عج) حد فاصل خیابان امام خمینی (ره) تا پارک دانشجو، اجرای نمایشگاه دفاع مقدس در میدان راه آهن با همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران و اکران ۸۰۰ متر مربع بنر مناسبتی در خصوص هفته دفاع مقدس در سطح محدوده انجام شده است.

بیشتر بخوانید

تمهیدات شهرداری منطقه ۵ برای گرامی داشت هفته دفاع مقدس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران دفاع مقدس مدیریت شهری پرچم ایران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۸۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: جشنواره عید تا عید که قرار بود تا عید فطر برقرار باشد، به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان تمدید شد و تا ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در بازارهای کوثر شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان با شعار «اصفهان، شهر زنده، شهر زندگی» از سوم تا نهم اردیبهشت کیسه‌های پارچه‌ای توزیع شد، بنابراین تقاضا دارم شهروندان از این پس برای خرید کیسه‌ها را همراه خود بیاورند تا کیسه‌های پلاستیکی جمع‌آوری شود.

وی با اشاره به فضاسازی بازارهای روز کوثر افزود: جشنواره عید تا عید که قرار بود تا عید فطر برقرار باشد، به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان تمدید شد و تا ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد؛ با خرید هر ۵۰۰ هزار تومان از این بازارها یک کد قرعه‌کشی برای شهروندان ارسال می‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه یک دستگاه خودروی کوئیک، ۱۰ موتور برقی و ۳۱۳ بن خرید معادل فاکتور خرید شهروندان از جمله این جوایز است، تاکید کرد: پیامک فروش کالاهای اساسی همچون مرغ و گوشت روزانه در بازارهای روز کوثر برای همشهریان اصفهانی ارسال می‌شود.

کد خبر 749291

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • جزییات سه طبقه شدن میدان ونک | این تغییر چه زمانی رخ می دهد؟
  • اجتماع دختران سنندجی به مناسبت روز دختر
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)