Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه خبری المسیره، محمد عبدالسلام  با یادآوری پیشینه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و خیانت به آرمان فلسطین افزود: فلسطین از مدت ها قبل توسط رژیم هایی که با اسرائیل روابط خود را عادی کردند، هدف قرار گرفت و این رژیم ها پیشتر مقاومت فلسطین را محدود کرده بودند.

وی افزود: عادی سازی روابط مخفیانه بود و دولت آمریکا تصمیم گرفت آن را علنی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام یمنی تاکید کرد:تاریخ از خائنان به بدترین شکل ممکن یاد خواهد کرد و کسانی که به دامن دشمن صهیونیستی پناه بردند، در موضع بسیار سخیفی قرار خواهند گرفت.

عبدالسلام با محکوم کردن تجاوز ائتلاف سعودی به کشورش گفت: آمریکایی ها و رژیم های سعودی و امارات به این دلیل به سمت گزینه جنگ و تجاوز نظامی رفتند که فهمیدند یمن به سمت استقلال حرکت می کند.

وی  یادآورشد: اگر انقلاب ۲۱ سپتامبر نبود، آمریکایی ها یمن را جزو کشورهای قرار می دادند که اقدام به عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی کند.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن  افزود: ایستادگی کشور ما در طول ۶ سال جنگ و تجاوز، یک مدرسه نظامی، سیاسی، مردمی و تاریخی است که نسل های آینده با تمام جزئیات از آن سخن خواهند گفت.

برچسب‌ها محمد عبدالسلام رژیم صهیونیستی فلسطین پروندهٔ خبری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد عبدالسلام رژیم صهیونیستی فلسطین محمد عبدالسلام رژیم صهیونیستی فلسطین اخبار کنکور عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح

به گزارش خبرآنلاین، وزارت خارجه عربستان با بالا گرفتن احتمالات برای حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح، در این خصوص به تل آویو هشدار داد.

به گزارش تسنیم به نقل از روزنامه عرب نیوز، عربستان سعودی امروز دوشنبه در مورد خطرات حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح به عنوان بخشی از کارزار "خونین" و "نظام‌مند" خود برای یورش به تمام مناطق نوار غزه و آواره کردن ساکنان آن هشدار داد.

این هشدار پس از آن است که ارتش رژیم صهیونیستی به ده‌ها هزار نفر در شهر رفح در جنوب غزه دستور داد تا اوایل روز دوشنبه آن منطقه را تخلیه کنند. این مساله حاکی از این است که احتمالا یک حمله زمینی به رفح که مدت‌ها از سوی صهیونیست‌ها وعده داده شده بود، قریب‌الوقوع باشد.

وزارت خارجه عربستان عنوان کرد که این کشور قاطعانه نقض مستمر قوانین بین المللی توسط نیروهای اسرائیلی که بحران انسانی در غزه را تشدید می‌کنند و تلاش های صلح بین المللی را تضعیف می‌نماید، رد می‌کند.

این وزارتخانه مجدداً درخواست عربستان را از جامعه بین‌المللی برای مداخله فوری بمنظور توقف نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطینی تجدید کرد.

فولکر ترک، مسئول حقوق بشر سازمان ملل متحد روز دوشنبه گفت که دستورات اسرائیل برای جابجایی فلسطینیان از رفح غیرانسانی است و آنها را در معرض خطر و بدبختی بیشتر قرار می‌دهد. او هشدار داد که چنین اقداماتی گاهی می‌تواند به جنایت جنگی تبدیل شود.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903697

دیگر خبرها

  • واکنش امارات به حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • چالش های عربستان و آمریکا برای انعقاد پیمان امنیتی
  • نگاه هند به جنوب خلیج فارس؛ نزدیکی به امارات، عربستان و عمان
  • امیرعبداللهیان: در مسیر بازگشت روابط عادی دیپلماتیک بین ایران و مصر هستیم
  • اتحاد مثلث علیه منافع ایران/ بررسی تأثیرات توافق امنیتی میان آمریکا و عربستان بر روابط سعودی‌ها با ایران
  • آیا عادی سازی روابط ریاض و تل آویو قریب الوقوع است؟
  • هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن