Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@13:56:57 GMT

ورود زوار به مرز مهران به هر شکلی ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۸۷۲۳

‍‍‍‍‍‍

دریافت 11 MB

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه ستاد اربعین استان اظهار کرد: بنا بر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و به دلیل احتمال افزایش سرایت این بیماری امسال مراسم اربعین حسینی برگزار نمی‌شود.

وی گفت: تقاضا داریم مردم از ورود به مرزهای استان ایلام به خصوص مرز مهران خودداری کنند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه ورود زوار به مرز مهران به هر شکلی اعم از انفرادی و گروهی ممنوع است، گفت: از ورود زائران به استان جلوگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5030736

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ١٠ گردشگر در منطقه تفریحی غار زینگان

مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان ایلام گفت: ١٠ گردشگر همدانی که در منطقه تفریحی غار زینگان بخش صالح شهرستان مهران که به علت سیل و طغیان رودخانه دچار حادثه شده بودند توسط نجاتگران هلال احمر نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حمزه محمدی مقدم امروز- جمعه چهاردهم اردیبهشت‌ماه- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ١٠ گردشگر همدانی که در منطقه تفریحی غار زینگان بخش صالح شهرستان مهران که به علت سیل و طغیان رودخانه دچار حادثه شده بودند توسط نجات‌گران هلال احمر نجات یافتند.

وی افزود: عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۵٠ دقیقه در تماس با ایستگاه شماره ۱۲ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام خبری مبنی بر گیر افتادن ۱۰ گردشگر بر اثر طغیان رودخانه در منطقه تفریحی غار زینگان شهرستان مهران گزارش شد که بلافاصله تیم امداد و نجات شهید عبدالمحمدی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام ادامه داد: در این حادثه خودروی گردشگران به دلیل طغیان رودخانه واژگون، و شش نفر از آنها مصدوم شده بودند که مصدومان به صورت سرپایی توسط نجات‌گران هلال احمر مداوا شدند.

محمدی‌مقدم اضافه کرد: در این عملیات ۳ ساعته خوشبختانه نجات‌گران هلال‌احمر گردشگران حادثه دیده را به منطقه امن انتقال دادند.

کد خبر 750391

دیگر خبرها

  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • ورود دام به ییلاقات شمال دامغان «ممنوع» شد
  • سد کنجانچم دشت مهران پرآب شد
  • سد کنجانچم دشت مهران را آبیاری می‌کند
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه تفریحی غار زینگان