Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@23:09:32 GMT

هدف منچسترسیتی در این فصل از نظر دی بروین

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۸۷۳۳

هدف منچسترسیتی در این فصل از نظر دی بروین

هافبک بلژیکی منچسترسیتی گفت این تیم به دنبال قهرمانی در هر چهار جام فصل است.

به گزارش ایسنا به نقل از ساکرنت، منچسترسیتی توانست در هفته اول لیگ برتر انگلیس ولورهمپتون را ۳ بر یک شکست دهد. این تیم اکنون باید در دور سوم جام اتحادیه انگلیس به دیدار بورنموث برود و سپس بازی حساس با لسترسیتی را در پیش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کوین دی بروین هافبک بلژیکی منچسترسیتی در این باره گفت: شرایط فعلی که در آن هستیم سخت است. ما برای بازی هفته اول لیگ برتر خیلی تمرین نکردیم ولی توانستیم ولورهمپتون را شکست دهیم. ذهنیت قوی باعث می‌شود در سخت ترین شرایط هم به دنبال برد باشید. ما می‌خواهیم امسال هر چهار جام ممکن را فتح کنیم. می‌دانم کار سختی است ولی اگر تمام تلاش خود را کنیم به نتیجه مطلوب خواهیم رسید. برای اینکه با لیورپول برای قهرمانی رقابت کنیم باید شروع قدرتمند داشته باشیم و  از رقابت کردن نترسیم. 

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی اعلام کرد که به دلیل فشردگی بازیها در دیدار برابر بورنموث از بازیکنان آکادمی خود استفاده خواهد کرد تا برای بازی حساس با لسترسیتی آماده شوند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال منچسترسیتی کوین دی بروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاقیت جالب فولاد برای دعوت از هواداران

به گزارش "ورزش سه"، فولاد که در این فصل با تغییرات سریالی کادرفنی و حضور چهار مربی در رأس کار مواجه شد، روزگاری متفاوت تر از همیشه را سپری می کند و این تیم با تنها یک امتیاز فاصله تا منطقه سقوط، به دنبال تغییر وضعیت و شرایطی است که بدبین ترین هواداران این تیم نیز آن را تصور نمی کرد.

فولادی ها فردا در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر در استادیوم فولاد آرنا به مصاف تراکتور می روند. خوزستانی ها برای فرار از منطقه خطر و بازگشت به روند عادی خود، نیازمند کسب پیروزی در این بازی هستند.

شاگردان ویسی امید زیادی دارند تا با حضور پرتعداد هوادارانشان در ورزشگاه، بتوانند به نوار ناکامی هایشان پایان داده و به همین دلیل، آنها به سبک جدید و متفاوتی، طرفداران فولاد را به ورزشگاه دعوت کرده اند.

در ویدیویی که بخش رسانه ای فولاد منتشر کرده، پسران شیمبا، احسان پهلوان و ساسان انصاری با بیان جملاتی انگیزشی و امیدوارانه، از هواداران تیمشان درخواست می کنند تا بازیکنان را در بازی حساس فردا تنها نگذاشته و با حضور در فولاد آرنا، به تشویق این تیم بپردازند.

دیگر خبرها

  • لیست داوران لیگ برتر؛ پل تیرنی قاضی دیدار منچستریونایتد - آرسنال
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • روی کین دست از سر هالند بر نمی‌دارد؛ بچه لوسِ بی‌ادب!
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • خلاقیت جالب فولاد برای دعوت از هواداران
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ولورهمپتون یک
  • حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)